English

رئیس سازمان سینمایی کشور:

۴۰۰ سالن سینمایی تا پایان کار دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

محمد خزاعی گفت: شور و نشاط مخاطبان به سینما بازگشته و منجر به دلگرمی سرمایه گذاران برای توسعه سالن‌های سینما شده است. در این شرایط لازم است به فکر تولید فیلم با شرایط مطلوب و ذائقه مخاطبان با موضوعات و ژانرهای مختلف باشیم.

 ۴۰۰ سالن سینمایی تا پایان کار دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج ، محمد خزاعی در مراسم افتتاح یک مجتمع سینمایی در منطقه 22 تهران با اشاره به اینکه  امیدوارم بخش خصوصی و سرمایه گذاران دلسوز بیش از همیشه برای ارتقا و توسعه فضای فرهنگی و زیرساخت های سینمایی وارد میدان شوند گفت: امرور با افتتاح این مرکز  ۲۲۸ سالن سینمایی است که در دولت سیزدهم افتتاح و به بهره برداری رسیده است .

رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۵۰ سالن سینمای به زودی افتتاح خواهد شد و در نظر داریم تا پایان کار دولت سیزدهم ،۴۰۰ سالن سینمایی دیگر نیز بهره‌برداری شود تا نهایتا برنامه ریزی ما برای دستیابی به ۱۰۰۰ سالن در این دولت محقق شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر شور و نشاط مخاطبان به سینما بازگشته و منجر به دلگرمی سرمایه گذاران برای توسعه سالن‌های سینما شده است. در این شرایط لازم است به فکر تولید فیلم با شرایط مطلوب و ذائقه مخاطبان با موضوعات و ژانرهای مختلف باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

افتتاح پردیس سینمایی رزمال

 

خزاعی برنامه اکران سالن‌های سینما درسانس‌های صبح را از دیگر برنامه‌های مدون شده سازمان سینمایی دانست و گفت: طرح اکران دانش آموزی برای صبح ها در دست اقدام است.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم به همت سرمایه گذاران و بخش خصوصی ، سالن‌سازی در هر جای ایران از جمله مناطق محروم و فاقد سینما ادامه داشته باشد.بنده قدردان همه سرمایه گذاران هستم چرا که که اگر همت این افراد نباشد توسعه فرهنگی و اجتماعی نخواهیم داشت. ما نیز باید تلاش کنیم تا موانع بر سر راه آنها را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه