English

سیمای اقتصاد روستا در قالب برنامه «روستا آباد»

شبکه های سیما با هدف انعکاس اخبار مربوط به نمایشگاه تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری، روزانه ساعات قابل توجهی را به روستاییان و اقتصاد مولد روستا اختصاص داده است.

سیمای اقتصاد روستا در قالب برنامه «روستا آباد»

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه «روستا آباد» با معرفی و عرضه تولیدات و محصولات کشاورزی روستائیان سراسر کشور به مدت یک هفته در مصلای تهران برپا شده است. این نمایشگاه که از ۱۲ مهر آغاز شده و در مصلی تهران در حال برگزاری است، دوربین های صداوسیما تولیدکنندگان برتر روستایی و عشایری در را در قالب حدود ۱۲۰۰ غرفه تحت پوشش دارد.

روستا آباد

شبکه های سیما در این ایام ضمن پخش تیزر برپایی این نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی و ترغیب مخاطبان برای حضور در این رویداد، در قالب برنامه ای با همین عنوان، تا چهارشنبه 18 مهر که آخرین روز برپایی این نمایشگاه است به معرفی تولیدات و محصولات کشاورزی روستاییان و کارآفرینان و اقتصاد روستا می پردازند.  

رضا گلجان که تهیه کنندگی برنامه «روستا آباد» را بر عهده دارد، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان روستایی در زمینه های فرش، پوشاک، مبلمان، صنایع غذایی، کشاورزی، خشکبار، ادویه، شیلات، گیاهان دارویی و زینتی و صنایع دستی و ... حضور دارد و دوربین های سیما در قالب میان برنامه و ام سی (مجری محور) سعی دارد تا دستاوردها و خدمات روستاییان عزیز کشورمان را از قاب تلویزیون به مردم معرفی کند.

وی افزود: ما روزانه در هر ارتباطی که با شبکه های مختلف تلویزیونی برقرار می کنیم مهمانانی را از استان های مختلف کشورمان که تولیدکننده یا کارآفرین و ... هستند، دعوت می کنیم تا با حضور در استودیوی برنامه در خصوص فعالیت و دستاوردهایشان مطالبی را بیان کنند.

روستا آباد

وی ادامه داد: ارتباط های مستقیم ما در فواصل برنامه های شبکه های مختلف در طول روز برقرار می شود که حدود 15 دقیقه خواهد بود و این گزارش ها از شبکه های یک، دو، پنج، افق، جام جم و شبکه های استانی پخش می شود.

گلجان خاطرنشان کرد: در این برنامه از سه نفر از مجریان مراکز استانی هم استفاده کرده ایم. خانم صادقی زاده از مرکز بوشهر، آقایان قدوسی از مرکز خراسان و مرادی از مرکز اصفهان به عنوان مجری در «روستا آباد» حضور دارند.

شایان گفتن است؛ در این نمایشگاه برنامه های مختلفی از جمله برپایی ۵۰ غرفه ویژه مجموعه‌های مردمی و جهادی فعال در حوزه اشتغال روستایی، اجرای مراسم آیینی و محلی و ... در محل نمایشگاه و برگزاری جشن های آیینی روستاییان اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه