English

شهاب مظفری به سریال «مادرخوانده» پیوست

معرفی بازیگران اصلی سریال «مادرخوانده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، از صدا و تصویر شهاب مظفری در این مجموعه رونمایی شد.

شهاب مظفری به سریال «مادرخوانده» پیوست

به گزارش خبرگزاری موج، انتخاب شهاب مظفری  در هیبت یک عاشق جانفدا در سریال  مادر خوانده  می‌تواند تجربه ای تازه برای این هنرمند باشد. شهاب مظفری در فیلم سینمایی خانه شیشه ای هم به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد جلوی دوربین  امیر پورکیان  حاضر شده بود و باید دید این بار پس از سالها دوری از استیج و در یک عاشقانه بیمار، قرار است چگونه حضوری را تجربه کند؟

‌در شعار سریال آمده است: دوران جولان پدر خوانده ها تمام شد، نوبت به مادر خوانده ها رسید...

مادر خوانده در چهار فصل قرار است به مخاطب جدال بین آنتاگونیست و پروتاگونیست درون یک فرد را در مسیر رسیدن به قدرت به چالش بکشد...

پیش از این تصاویری از حضور آناهیتا درگاهی در نقش مادرخوانده و نیز بهاره کیان افشار، مجید نوروزی، ستاره پروین، حامد رسولی، هامون سیدی و احسان خان محمدی در این سریال رونمایی شده بود.

شاعر سریال، حامد منصوری، آهنگساز شهاب مظفری و تنظیم کننده علی وانیار است.

آناهیتا درگاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، هامون سیدی، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی با معرفی حامد رسولی، ستاره پروین و بهزاد هاشمی و… بازیگران سریال مادرخوانده هستند که درامی است با رگه های حادثه ای.

سریال مادر خوانده به تهیه‌کنندگی مهدی یاری، به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه