English

همزمان با روز جهانی ناشنوایان منتشر شد؛

انتشار ۵ نسخه انیمیشن خارجی ویژه ناشنوایان

۵ نسخه انیمیشن خارجی ویژه ناشنوایان از امروز شنبه هشتم مهر همزمان با روز جهانی ناشنوایان از شبکه نمایش خانگی پخشش را آغاز کرد.

انتشار ۵ نسخه انیمیشن خارجی ویژه ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری موج،  پنج انیمیشن «برادران سوپرماریو»، «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی»، «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی»، «بنیادین» و «زندگی جدید امپراطور» با استفاده از رابط ناشنوایان برای مخاطبان ناشنوا به زبان اشاره مناسب‌سازی شده که از امروز هشتم مهر ۱۴۰۲ از فیلیموکودک قابل تماشاست.

«انیمیشن برادران سوپرماریو» محصول ۲۰۲۳ است که بر اساس فرنچایز بازی‌های ویدئویی ماریو ساخته شده و محصول کمپانی ایلومینیشن و یونیورسال پیکچرز است.

«انیمشین مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» محصول ۲۰۲۳ است که شخصیت مایلز مورالز/مرد عنکبوتی در آن حضور دارد. این فیلم توسط کلمبیاپیکچرز و سونی‌پیکچرز انیمیشن با مشارکت مارول انترتینمنت تهیه شده‌است.

انیمیشن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» محصول ۲۰۱۸ است که توسط کلمبیاپیکچرز و سونی‌پیکچرز برای همکاری با مارول تهیه و توسط سونی‌پیکچرز توزیع شده‌ است.

انیمیشن «بنیادین»، محصول ۲۰۲۳ در آمریکاست که توسط والت‌دیزنی‌پیکچرز و استودیوی انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی پخش شده‌ است.

انیمیشن «زندگی جدید امپراطور» محصول ۲۰۰۰ از والت‌ دیزنی است که توانست در رقابت‌های اسکار سال ۲۰۰۱ برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن شود. این انیمیشن با دوبله مجدد و صداپیشگی محمدرضا علیمردانی، آرزو آفری و اشکان صادقی از فیلیمو منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه