English

ماجراجویی «لونی تونز» در شبکه پنج

مجموعه پویانمایی «لونی تونز» با گویندگی 6 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

ماجراجویی «لونی تونز» در شبکه پنج

به گزارش خبرگزاری موج، مجموعه پویانمایی  «لونی تونز»  در گونه ماجراجویی محصول آمریکا و اسپانیا در سال 2022 قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی افشین زی نوری است. ناهید امیریان، فاطمه برزویی، داود شعبانی نصر، اردشیر منظم، علی همت مومیوند و افشین زی نوری صداپیشه های این اثر بوده اند.

در این انیمیشن بانی خرگوشه، دافی داک، پورکی پیگ و بسیاری دیگر از شخصیت های کلاسیک لونی تونز با الهام از داستان کلاسیکشان، ماجراهای جدیدی دارند.

 مجموعه انیمیشن جدید «لونی تونز» تلاش دارد تا شخصیت‌های قدیمی و آشنای این مجموعه کارتون‌ها را احیا کند. مجموعه کیفیت بصری خوبی دارد و مخاطب آن بزرگسالان و کودکان با هم هستند. ایده‌های داستانی ساده و قابل فهم‌اند. شخصیت‌پردازی‌ها خوب و ملموس است. نکته‌ی مثبت دیگر، شور و انگیزه‌ زیادی است که فضای مجموعه انیمیشن را در بر گرفته است و شوخی ها، بیننده را از رخوت در می‌آورد و سرگرم کننده است. توازن و تعادلی که میان شخصیت‌های خنگ و ابله با شخصیت‌های باهوش و زرنگ وجود دارد، کلید جذابیت مجموعه است. حال و هوای کلاسیک انیمیشن، به خوبی حفظ شده است. در کل مجموعه هنوز یک سر و گردن بالاتر از مجموعه های انیمیشن امروزی می‌ایستد و بازمانده دوره‌ای طلایی از شخصیت پردازی کارتونی است. این مجموعه برنده 2 و نامزد 7 جایزه از جشنواره های معتبری مانند امی خانواده ها و کودکان و جوایز آنی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج، برای مخاطبان پخش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه