English

آغاز پویش نذر «با حسین بمان» ویژه محرومین

پویش نذر ۷۲ هزار پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان «با حسین بمان» آغاز شد.

آغاز پویش نذر «با حسین بمان» ویژه محرومین

به گزارش خبرگزاری موج، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی ربیع محبت، پویش نذر ۷۲۰۰۰ پیراهن مشکی برای مستضعفین و محرومین جامعه با عنوان «با«حسین بمان» با شروع ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  و محرم آغاز شد.

با توجه به شکل گیری روش‌های خلاقانه و جذاب و اجتماعی در سال‌های اخیر، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با هدف تعظیم شعائر اسلامی و در جهت خدمت به قشر مستضعف و محرومین جامعه با همکاری یکی از استارت‌آپ‌های خلاق در حوزه توزیع محصولات فرهنگی، درصدد است با مشارکت خیرین و نیکوکاران تعداد ۷۲۰۰۰ پیراهن مشکی را به نیت ۷۲ تن به ۷۲۰۰۰ هموطن نیازمند و کم برخوردار جامعه اهدا کند.

شایان ذکر است این پویش از اول ماه محرم الحرام سال ۱۴۰۲ شمسی تا پایان محرم ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان و خیرین محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در آن می توانند با مراجعه به سایت https://rabimohabat.ir در این امر خیرخواهانه شرکت کنند. 

خاطرنشان می شود در پایان این پویش، آیین اختتامیه باشکوهی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه