English

شبکه نمایش «ملاقات با حسین(ع)» را فراهم می‌کند

ویژه‌برنامه «ملاقات با حسین(ع)» توسط تهیه کننده قبلی برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» از (۲۷ تیر ماه) به مناسبت ماه محرم، هر روز از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

شبکه نمایش «ملاقات با حسین(ع)» را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم ، شبکه نمایش خانگی برنامه با «ملاقات با حسین(ع)» را که روایتی از تجربه‌های ناب مردم ایران و جهان در ارتباط با شخصیت حسین‌بن‌علی(ع)،  را منتشر می کند.

«ملاقات با حسین(ع)» برنامه‌ای گفت‌وگو محور است که در هر قسمت از آن افراد مختلف با نگاه، عقیده، ظاهر و شاید دینی متفاوت، از ارتباط و حس خاصشان با امام حسین(ع) می‌گویند. مهمانانی از ایران و سراسر دنیا که برخی از آن‌ها غیرمسلمانان خارجی هستند و هر کدام روایات متفاوت و جالب توجهی از برقراری این ارتباط قلبی را برای مخاطبان بازگو می‌کنند.

این برنامه بدون حضور مجری ساخته شده و فضایی را طراحی کرده که در آن مهمانان و مخاطبان بتوانند به شکلی ساده و صمیمی با آن ارتباط برقرار کنند و هر یک از زبان خود و با نوع نگاه خودشان راجع به شخصیت امام حسین(ع) صحبت کنند.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی این برنامه را محمدامین پرواس و محمدجواد اسدی برعهده دارند که پیش‌تر برنامه «با حسین (ع) حرف بزن» را به مدت هشت سال تهیه و پخش کرده‌اند و فصل جدید آن توسط تیم تولید دیگری در حال تولید است.

«ملاقات با حسین(ع)» در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده و از ۲۷ تیرماه هر روز ساعت ۲۰ از فیلیمو پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه