English

طراحان و تولیدکنندگان لباس چگونه ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه بگیرند؟

بر اساس مذاکرات صورت گرفته بین شورای فرهنگ عمومی کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف کاهش قیمت تمام شده برای طراحان و تولیدکنندگان لباس که در حوزه عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند، در مجموع ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به این فعالان پرداخت می‌کند.

طراحان و تولیدکنندگان لباس چگونه 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه بگیرند؟

به گزارش خبرگزاری موج، در حاشیه جلسه امضای تفاهم‌نامه بین کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وام‌های ویژه‌ای برای طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب دارای مجوز در نظر گرفته شد.

سید مجید امامی در این باره بیان کرد: این تفاهم‌نامه با رویکردی حامیانه، برای رشد و جان گرفتن دوباره طراحان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس طراحی شد. اما افزون بر آن به مناسبت روز عفاف و حجاب، مدیرعامل محترم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمهیدی اندیشیدند تا از طراحان و تولیدکنندگان این حوزه که دارای مجوز بوده و مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس هستند، وام‌های ویژه، آسان و قابل توجهی برای تأمین مواد اولیه و به منظور کاهش قیمت تمام شده برای این تولیدکنندگان پرداخت شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین خبر داد: فراخوان ثبت‌نام و ضوابط دریافت این وام‌های ویژه، در نخستین فرصت توسط درگاه‌های رسمی کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام خواهد شد.

سید سعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این رابطه بیان داشت: این وام‌ها تا سقف سه میلیارد ریال برای هر شخص حقیقی و به صورت قرض‌الحسنه و بر اساس ضوابط و مقررات اجرایی بانک پرداخت می‌شود. وام‌های یاد شده برای هر فرد رسمی مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس و معرفی شده از سوی این کارگروه قابل پرداخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه