English

بزرگترین رویداد حجاب برتر با حضور ۱۵۰ برند داخلی برگزار می شود

بزرگترین رویداد سبک حجاب برتر با حضور ۱۵۰ برند داخلی از ۲۱ تا ۲۳ تیر در مجموعه نمایشگاهی قصرشیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

بزرگترین رویداد حجاب برتر با حضور ۱۵۰ برند داخلی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، همزمان با روز عفاف و حجاب و با هدف ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی در عرصه پوشش و سبک زندگی، بزرگترین رویداد ملی سبک حجاب برتر (یمنا) با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت مجموعه بشرا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

تسهیل و ترغیب بانوان جهت دسترسی و خرید محصولات عفاف وحجاب، بسترسازی و به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی و آشنا نمودن نسل جوان و بانوان ایرانی با این فرهنگ غنی از اهدف برگزاری این رویداد ملی که با حضور ۱۵۰ برند داخلی برپا می‌شود، می‌باشد.

محصولات مانتو، چادر، کیف، کفش، عبا، روسری و صنایع دستی، اکسسوری، طلا و جواهر، خوراکی، بهداشتی، ورکشاپ های تخصصی همراه با آموزش برندینگ و دوخت و … از جمله خدماتی است که در طی ۳ روز برگزاری نمایشگاه در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به بانوان عزیز ارائه می‌شود.

همچنین در کنار عرضه محصولات حجاب و عفاف خدمات دیگری از جمله پارکینگ رایگان، محل نگهداری کودکان، پذیرایی ویژه از عموم مردم، حضور بلاگر های محبوب، حضور گلی باقلوازاده برای کودکان، عروسک‌های غول پیکر، آتش بازی، عروسک گردانی، تئاترهای خیابانی، اجرای نقاشی زنده و … به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

بزرگترین رویداد ملی سبک حجاب برتر (یمنا) با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مشارکت مجموعه بشرا از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ تیر از ساعت ۱۲ تا ۲۱ در مجموعه نمایشگاهی قصرشیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه