English

شبکه پنج سیما «جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی» راه انداخت

شبکه پنج سیما هم‌زمان با آغاز تابستان از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 10:00 با پخش فیلم‌‌های تلویزیونی و سینمایی در قالب «جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی» مهمان علاقمندان هنر هفتم خواهد شد.

شبکه پنج سیما  «جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی» راه انداخت

به گزارش خبرگزاری موج، «جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی»  که از امروز شنبه 10 تیرماه آغاز شده تا چهارشنبه 14 تیر به ترتیب پنج فیلم تلویزیونی «مار و پله»، «بن‌بست هوشنگ»، «بن‌بست یلدا»، «اکازیون»، «بارون با بارون فرق داره» را برای مخاطبان این شبکه آماده پخش کرده است.

تله‌فیلم «مار و پله» به تهیه‌کنندگی حسین پهلوان زاده و ایمان افشاریان و کارگردانی ایمان افشاریان در گونه طنز داستان کشمکش های بهرام و کیوان را روایت می‌کند. در خلاصه داستان این فیلم داستانی که شنبه 10 تیرماه پخش می‌شود، آمده است: بهرام مدت‌ها پیش در یک شراکت سر کیوان را کلاه گذاشته و خود را مخفی کرده است. کیوان از طریق خواهر بهرام او را پیدا می‌کند و به بهانه خواستگاری از خواهر بهرام به خانه آنها می‌رود. با رویارویی بهرام و کیوان کشمکش‌ها آغاز می‌شود... .  زهرا سعیدی ، عباس جمشیدی، حسین پهلوان زاده، سوده شرحی، مسعود سخایی و ... در این اثر طنز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «بن بست هوشنگ» به کارگردانی شاهین باباپور قصه‌ای اجتماعی با مایه‌های طنز است. داستان این فیلم که یکشنبه 11 تیر در جدول پخش برنامه‌های شبکه پنج قرار دارد درباره دو رفیق قدیمی است که به جرم دزدی در زندان هستند. آنها از زندان آزاده شده و تصمیم به دزدی مجدد می‌گیرند اما این بار خودشان دزدیده می‌شوند و ... . در این فیلم اردلان شجاع‌کاوه، نادر سلیمانی، حسین معلومی، مریم آردیش، لیلا لطیفی ، محمد عراقی و رابعه اسکویی ایفای نقش‌های اصلی را بر عهده دارند. دیانا باباپور و علی شهبازی بازیگران خردسال فیلم هستند. گفتنی است: فیلم تلویزیونی «بن بست هوشنگ» به سفارش صدا و سیمای مرکز همدان تهیه و تولید شده است.

«بن‌بست یلدا» که عباس رنجبر آن را کارگردانی کرده و دوشنبه 12 تیر روانه آنتن می‌شود، درباره زنی است که فرزندانش قصد کلاهبرداری از او را دارند. فرزندان این زن گمان می‌کنند که او مشاعرش را از دست داده و می خواهند اموال پدری را از او بگیرند و میان خودشان تقسیم کنند. این در حالی است که زن متوجه نیت آن‌ها هست و ... . این فیلم در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تولید شده است .

فیلم تلویزیونی «اکازیون» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی میری رامشه داستان زندگی مجید رضایی (خیامی) را روایت می‌کند که مستأجر است و صاحب‌خانه اش او را جواب کرده است. او در تهران به دنبال خانه می گردد تا اینکه در این میان خانه‌ای زیر قیمت پیدا و اجاره می‌کند. در این خانه روحی سرگردان وجود دارد که باعث به وجود آمدن اتفاقات مختلف و بامزه‌ای برای مجید رضایی در طول داستان می‌شود... . رضا شفیعی جم، امیر غفارمنش، رضا توکلی، مهدی امینی‌خواه، سولماز آقمقانی، زنده‌یاد احمد پورمخبر، ویدا شهشهانی، فرج ا... گل سفیدی، متین گودرزوند، علیرضا صادق‌زاده و علی خیامی بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند که سه‌شنبه 13 تیر روانه آنتن می‌شود.

«بارون با بارون فرق داره» تله‌فیلمی است به کارگردانی و تهیه کنندگی کامبیز کاشفی که چهارشنبه 14 تیر روانه آنتن می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی آمده: «سعید» به دنبال یک سرقت با «تیمور» که او را اجیر کرده، درگیر می‌شود و ظاهراً او را می‌کشد . «ناصر» (دوست و دستیار سعید) به رغم راضی نبودن از کارهای او ، سعی می‌کند کمکش کند و ... . این فیلم تلویزیونی در صداوسیمای مرکز گیلان تولید شده است. بازیگران این تله‌فیلم عبارتند از: کامبیز کاشفی، حسین توشه، فرج الله گل‌سفیدی، وحید محبوب‌بشری، حبیب پورسیفی، محمدعلی فرمند، عارفه صفرزاده، نیما رهایی، محمدرضا قلی‌پور.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه