English

به پرونده‌ ‎ ۲پایگاه خبری در دادگاه جرایم مطبوعاتی رسیدگی شد

دادگاه رسیدگی به پرونده دو پایگاه خبری جرایم مطبوعاتی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کریمی در مجتمع قضائی شهید سلیمانی تهران برگزار شد.

به پرونده‌ ‎ ۲پایگاه خبری در دادگاه جرایم مطبوعاتی رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری موج، مستشار شعبه ۹ کیفری یک استان تهران خصوص جزئیات جلسه رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی پرونده دو پایگاه خبری در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران، گفت: پرونده اول در خصوص پایگاه خبری دیده‌بان و پرونده دوم مربوط به پایگاه خبری تیتر برتر و رسیدگی به اتهام مدیر مسئول این پایگاه خبری بود.

احمد مؤمنی راد از اعضا هیئت منصفه نیز در خصوص نتیجه نظر مشورتی هیئت منصفه در این دادگاه اظهار کرد: در پرونده پایگاه خبری دیده‌بان با اتهام نشر اکاذیب، اعضای هیئت منصفه به اتفاق آرا، مدیر مسئول پایگاه خبری دیده بان را مجرم البته به اتفاق آرا وی را مستحق تخفیف دانستند.

مؤمنی راد در خصوص پرونده دوم مورد رسیدگی در دادگاه رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی، گفت: در پرونده پایگاه خبری تیتر برتر، مدیر مسئول آن محاکمه شد و اعضا هیئت منصفه بعد از استماع مطالب ارائه شده در خصوص دفاع این پایگاه خبری از اتهام نشر اکاذیب رسانه‌ای، وارد شور شدند و هیئت منصفه با اکثریت قریب به اتفاق آرا، مدیرمسئول پایگاه خبری تیتر برتر را مجرم دانستند.

رأی نهایی دادگاه توسط قاضی کریمی رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران صادر و ابلاغ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه