English

محمد نادری مطرح کرد:

ریتم «دشت خاموش» ریتم زندگی است

محمد نادری بازیگر می گوید ریتم «دشت خاموش»، ریتم زندگی است و علاوه بر آن هم از قصه «دشت خاموش» و هم از کارگردانی خوب احمد بهرامی بسیار لذت برده است.

ریتم «دشت خاموش» ریتم زندگی است

محمد نادری یکی از بازیگران تلویزیون، سینما و تئاتر که به تماشای « دشت خاموش » در سینما نشسته است، بیان کرد: ریتم این فیلم سینمایی، ریتم زندگی بود و من مدت ها بود فیلمی با ریتم واقعی زندگی ندیده بودم.

وی ادامه داد: هم از قصه «دشت خاموش» و هم از کارگردانی خوب احمد بهرامی عزیز که احتیاجی به گفتن من نیست، بسیار لذت بردم. 

این بازیگر در پایان با اشاره به اینکه فضا و اتمسفر و مکث ها و طمانینه این فیلم سینمایی چیزی است که در سینمای پرهیاهوی امروز گم شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه احمد بهرامی این جای خالی را با «دشت خاموش» بسیار خوب پر کرده است.

«دشت خاموش» که این روزها در سینماهای هنروتجربه  روی پرده است و پخش بین‌المللی آن برعهده علی قاسمی است تاکنون در بیش از 25 جشنواره بین‌المللی حضور داشته و جوایز مهمی را کسب کرده است که عبارتند از دریافت تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق‌ها از فستیوال ونیز سال ۲۰۲۰، تندیس بهترین فیلم از فستیوال هنگ کنگ سال ۲۰۲۱، تندیس بهترین بازیگر مرد برای علی باقری از فستیوال هنگ کنگ سال ۲۰۲۱، بهترین تدوین برای سارا یاوری از انجمن بین‌المللی منتقدان و روزنامه نگاران سراسر جهان سال ۲۰۲۱، نشان فیپرشی از فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم سال ۲۰۲۰، تندیس بنیاد فای (اعتماد ملی ایتالیا) سال ۲۰۲۱، جایزه بهترین فیلم از فستیوال سابورسیو کرواسی سال ۲۰۲۱ و جایزه بهترین فیلمبردار سال آسیا برای مسعود امینی‌تیرانی. 

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقمندان، راضیه ایرانی، نرگس امینی، محسن یگانه، مهتاب خوش‌منش، شقایق آقازاده، اهورا بهرامی، پارسا و ارشا سبحانی، برسام بهرامی، مینا سرقره در این فیلم بازی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه