English

برای حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان؛

تصویربرداری تیام به پایان رسید/ بهنوش بختیاری ایفاگر نقش مادری نابینا

فیلم سینمایی «تیام» با بازی بهنوش بختیاری که در ژانر کودک و نوجوان تولید شده است، قصد دارد خود را برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده کند.

تصویربرداری تیام به پایان رسید/ بهنوش بختیاری ایفاگر نقش مادری نابینا

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، امیرحسین عنایتی نویسنده و کارگردان جدیدترین اثر سینمایی خود را با نام «تیام» به تهیه‌کننده اشکان حاج‌حسنی در ژانر کودک و نوجوان تولید کرده است.

این اثر سینمایی که تصویربرداری آن مدتی پیش در شهرستان سامان از توابع استان چهارمحال و بختیاری به پایان رسیده است و این روزها تدوین خود را پشت سر می‌گذارد، خود را برای حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان آماده می‌کند.

داستان فیلم تلاش‌های دختری به نام «تیام» با بازی مارال خدادادی را روایت می‌کند که در صدد رساندن دارو به مادر نابینایش «ایلماه» با بازی بهنوش بختیاری است.

بهنوش بختیاری، مارال خدادادی، نگین حسینی، داراب آقاسی‌زاده، ندا ممتاز بهاری، اشکان حاج حسنی، محسن سبزمنش، هلن جوکار، نرگس خسروانی، گلتاج حاجی‌پور، جواد افشار، سام بختیاری، پوریا اسماعیلی، عقیل گودرزی و جمعی از بازیگران محلی تیم بازیگران فیلم سینمایی تیام  را تشکیل می‌دهند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان و مدیر تصویربرداری: امیرحسین عنایتی، تهیه‌کننده و مدیر تولید: اشکان حاج‌حسنی، مدیر برنامه: شیدا صبوری، دستیار اول کارگردان: مصطفی روشی، منشی صحنه: زهره قاسمی، دستیار دوم کارگردان: مهناز احمدی قمی، عکاس پشت صحنه: هلن جوکار، صدابردار: مجتبی حبیب الهی، دستیار صدا: فرزاد باهنر، گریمور: افسانه کچوئی، دستیار گریم: مهرنوش جامه طحاف، صحنه و لباس: نگار فرج‌پور، دستیار لباس: شهلا کاوه، دستیار اول تصویر: حمد قربانی، دستیاران تصویر: جواد افشاری و میلاد یوسفی، سینه موبیل: میثم نجارزادگان، مدیر تدارکات: رضا میرحیدری و حمل و نقل: عبدالله رییسی و رضا پایمردی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه