English

حضور فیلم سینمایی دوچ در جشنواره بین‌ المللی فیلم بمبئی

فیلم سینمایی دوچ به جشنواره بین‌ المللی فیلم بمبئی راه یافت.

حضور فیلم سینمایی دوچ در جشنواره بین‌ المللی فیلم بمبئی

به گزارش خبرگزاری موج،  فیلم سینمایی دوچ  به کارگردانی امیرمشهدی عباس در بخش رقابتی فیلم‌های کودک و نوجوان در بیست‌ و یکمین جشنواره بین‌ المللی فیلم بمبئی  نمایش داده می شود.

فیلم «دوچ»  در بخش رقابتی فیلم‌های کودک و نوجوان از سوی هیات داوران کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ۵ تا ۱۷  در این رویداد سینمایی به روی پرده می‌رود. 

در این فیلم ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، عباس ابوالحسنی، محمد امین احمدی و امیرمحمد محمدی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند و داستان درباره‌ نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه‌اش مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد، اما به‌دلیل مشکلات مالی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه مسیری جالب را انتخاب می‌کند و انتخاب این راه اتفاق‌های مختلفی را به‌دنبال دارد.

هاشم مرادی به‌عنوان مدیر فیلم‌برداری، نوید فرح‌مرزی طراح گریم، احمد سعادت‌بخت طراح صحنه و لباس و رضا کشاورز مدیر صدابرداری  در این پروژه همکاری می‌کنند. 

 فیلم سینمایی«دوچ» به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از این در بخش مسابقه پنجاه‌ونهمین جشنواره فیلم زلین و بخش مسابقه فیلم بلند برای کودکان جشنواره «دشی یتکو» اوکراین شرکت کرده بود.

بیست و یکمین جشنواره فیلم مومبای (بمبئی) از  ۲۵ مهر تا ۲ آبان ۱۳۹۸ (۱۷ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۱۹)  در کشور هندوستان برگزار می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه