English

پخش یک سریال رادیویی بر اساس خبر روزنامه

مجید دیندار نویسنده سریال رادیویی انجماد پروانه گفت: ایده اصلی نمایش انجماد پروانه، یک خبر روزنامه ای بود و من به دلیل دغدغه های اجتماعی تصمیم گرفتم طرح آن را به رادیو نمایش ارائه دهم که خوشبختانه با استقبال مواجه شد.

پخش یک سریال رادیویی بر اساس خبر روزنامه

به گزارش خبرگزاری موج، مجید دیندار نویسنده سریال انجماد پروانه درباره جزئیات این نمایش رادیویی اظهار کرد: ایده اصلی نمایش انجماد پروانه، یک خبر روزنامه ای بود و من به دلیل دغدغه های اجتماعی تصمیم گرفتم طرح آن را به رادیو نمایش ارائه دهم که خوشبختانه با استقبال مواجه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اولویت های رادیو نمایش و دغدغه های اجتماعی این شبکه، نوشتن این سریال را شروع کردم که حدودا یک ماه زمان برد.

این نویسنده بیان کرد: بعضی از شخصیت هایی که در این قصه خلق کرده ام در دنیای واقعی و اطرافم بوده اند و امیدوارم شنیدن این اثر به کسانی که هنوز به طور جدی درگیر مواد مخدر نشده اند، کمک کند.

این روزها سریال رادیویی «انجماد پروانه» به کارگردانی بهرام سروری نژاد از رادیو نمایش پخش می شود که داستان آن پیرامون مواد مخدر و معضلات آن است. در این نمایش رادیویی مجتبی طباطبایی، عرفان ابراهیمی، محمد پورحسن و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال به تهیه کنندگی ژاله محمد علی، گویندگی رویا فلاحی، صدابرداری علی اکبر طاهری و افکتوری محمدرضا قبادی فر به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که هر روز ساعت ۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه