English

نقش آفرینی لعیا زنگنه بر صحنه تئاتر بعد از ۲۷ سال

لعیا زنگنه با نمایش اتینا به کارگردانی حسین دِیردار روی صحنه خواهد رفت.

نقش آفرینی لعیا زنگنه بر صحنه تئاتر بعد از ۲۷ سال

به گزارش خبرگزاری موج، لعیا زنگنه ، بازیگر سینما و تلویزیون قرار است بعد از ۲۷ سال دوری از تئاتر با نمایش اتینا به کارگردانی حسین دِیردار و تهیه کنندگی مشترک محمدرضا یوسف زاده و محدثه کاظمی و به نویسندگی رسول کاهانی،  از ۱۰ مرداد در تماشاخانه مهرگان به صحنه برود.

لعیا زنگنه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که نخستین حضور حرفه ای خود بر صحنه تئاتر را با علی رفیعی در نمایش «یادگار سال های شن» در سال ۱۳۷۱ تجربه کرده است، فارغ التحصیل دانشگاه هنر تهران در رشته نمایش بوده که با هدایت محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون شد.

در کارنامه کاری وی می توان به همکاری با کارگردانانی چون عباس کیارستمی، مسعود کیمیایی، کمال تبریزی، داریوش فرهنگ، محمدعلی سجادی، سیروس الوند، بهرنگ توفیقی، جواد افشار، حمید لبخنده، حسن فتحی و مسعود آب پرور اشاره کرد.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به عطیه کاظمی مدیر تولید، شروین بختیاری انتخاب موسیقی، حسین بنیاد دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، سهیلا اکبرزاده، عرفان شمس دستیاران کارگردان، سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای و تبلیغات - you studio اشاره کرد.

دیگر بازیگران این اثر نمایشی متعاقباً اعلام خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه