English

در گفتگو با خبرگزاری موج عنوان شد:

آزیتا ترکاشوند در نقش شیرین به روی صحنه می رود

کنسرت نمایش خسرو و شیرین با خوانندگی داود آزاد و کارگردانی ویدا لقمانی در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

آزیتا ترکاشوند در نقش شیرین به روی صحنه می رود

آزیتا ترکاشوند در مورد فعالیت جدیدش پس از به اتمام رسیدن سریال گاندو ، به خبرنگار خبرگزاری موج گفت: در حال حاضر در حال تمرین برای اجرای کنسرت نمایش «خسرو و شیرین» هستم که توسط گروه میرآترا با آهنگسازی و رهبری میرامیر میری، دراماتورژی و کارگردانی ویدا لقمانی و خوانندگی داود آزاد اجرا می شود.

وی افزود: این کنسرت نمایش که برای اولین بار داستان خسرو و شیرین را به نمایش در می آورد در روزهای 27 تا 29 تیرماه در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

ترکاشوند در مورد نقش خودش در این کنسرت نمایش گفت: من شیرین قصه هستم. یکسال است که درگیر تمرین و کارهای جانبی کنسرت نمایش خسرو و شیرین هستیم تا ان‌شاءالله در روزهای آتی به روی صحنه برویم.

این بازیگر تشریح کرد: این پروژه سنگینی بود و بعد از الیورتوئیست این بزرگترین پروژه موزیکالی است که در تالار وحدت به روی صحنه می رود.

بازیگر سریال گاندو در مورد تداخل حضورش در این دو پروژه گفت: سعی می کردم به نحوی برنامه ریزی کنم که بتوانم به هر دو کارم برسم.

وی با بیان اینکه در این کنسرت نمایش گروه ارکستر، خواننده و بازیگر همزمان بر روی صحنه حضور خواهند داشت، گفت: ما نسبت به متن اصلی این داستان امانت دار بوده ایم و در آن دست نبرده ایم؛ اما روایت را به شیوه ای ساده تر برای مخاطب بیان می کنیم.

شایان ذکر است به گفته میرامیر میری در این کنسرت نمایش 100 دقیقه ای ۳۰ قطعه توسط ارکستر میرآترا اجرا می‌شود که ۲ قطعه به آهنگسازی آقای داود آزاد و بقیه قطعات از ساخته‌های میری است. در قسمت‌های نمایشی این اثر فقط موسیقی متن توسط ارکستر اجرا می‌شود و در بخش با کلام هم خواننده‌های گروه میرآترا محمد کرد و علی شیرازی هستند که فضای اجرای بخش موسیقی با کلام هنگامی است که بازیگران سکوت دارند و یا هنگامی است که گروه حرکت، متشکل از بازیگران نقش پری اجرای برنامه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه