English

با حضور مدیران و هنرمندان ایرانی انجام شد؛

افتتاح غرفه ایران در بینال هنر ونیز

افتتاحیه غرفه ایران با عنوان از بودن و سرودن در این دوره بی ینال ونیز با حضور مسوولان هنری و هنرمندان در نزدیک میدان سن مارکو ونیز برگزار شد.

افتتاح غرفه ایران در بینال هنر ونیز

غرفه ایران در پنجاه و هشتمین بی ینال ونیز امروز جمعه 20 اردیبهشت ماه با حضور هادی مظفری مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی و جوانمردی مدیر روابط بین الملل معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احسان آقایی مدیر موزه هنرهای معاصر ایران و هنرمندان صاحب اثر، افتتاح شد.

بودن و سرودن - غرفه هنر ایران در بینال ونیز افتتاح شد

رضا لواسانی با اثر زندگی، سمیرا علیخانزاده با اثر شبح صلب خاطره و علی میرعظیمی با اثر شاهد آواز از ایران در پنجاه و هشتمین بی ینال هنر ونیز حضور دارند.

بودن و سوردن - سمیرا علیخانزاده با اثر شبح صلب خاطره

تاکنون مدیران گالری ها، موزه ها و خبرنگارانی از جمله یوآخیم گیر، مدیر گالری ملی برلین، آندره آ دل گو تریکو، مدیر دپارتمان هنر معاصر دانشگاه برارا میلان، دورتو بریل، کیوریتور موزه برلین، تیم کرن ول، Art newspaper و جمعی از ایرانیان مقیم ایتالیا و خبرنگاران رسانه های ایتالیا پیش از افتتاحیه رسمی از غرفه ایران در بی ینال ونیز دیدن کردند.

بودن و سوردن - رضا لواسانی با اثر زندگی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سمیرا علیجان زاده هنرمند دلبسته به جریان سخیف فمنیستی است و در دوسالانه ونیز هم اثری ارائه داده با مضمون نوستالژی و دلتنگی برای بی حجابی زن دهه چهل و اوضاع اجتماعی آن دوران. چطور چنین ایده و چنین هنرمندی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بزرگترین رویداد جهانی هنرهای تجسمی اعزام شده است جای هزار اما و اگر دارد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه