English

دلنوشته ای از جعفر گودرزی برای روز ملی سینما

امروز روز ملی سینماست

جعفر گودرزی نوشت: و باید حالمان خوب باشد و به عنوان یکی از اهالی سینمای ایران کلی ذوق داشته باشیم اما متاسفانه از دور که به سینمای ایران نگاه کنیم...

امروز روز ملی سینماست

جعفر گودرزی نایب رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، به مناسبت روز ملی سینما در یادداشت کوتاهی برای خبرگزاری موج نوشت:

"امروز روز ملی سینماست

و باید حالمان خوب باشد و به عنوان یکی از اهالی سینمای ایران کلی ذوق داشته باشیم اما متاسفانه از دور که به سینمای ایران نگاه کنیم؛ شهر مه‌آلود شلوغی را می‌بینیم که چند آسمانخراش دارد، چند ساختمان قدیمی شیک و تعداد زیادی ساختمان بی‌مصرف. سینمایی که این روزها به مدد رونق اقتصادی کم و بیش نفسی  می‌کشد و مثلا حال ظاهری اش خوب است ،اما از منظر تاثیرگذاری فرهنگی انگار روند مناسبی ندارد و اگر نگوییم به سمت قهقرا می‌رود دست‌کم پیشرفت چشمگیری هم در آن دیده نمی‌شود.

از دور که به سینمای ایران نگاه کنیم، شهر مه‌آلودی را می‌بینیم که مردمش همچنان منتظرند که مه تمام شود، ابرهای سترون بروند و آفتاب زیبای روشن از بلندای شهر بتابد. آرزویی که برای برآورده‌شدنش شعار کافی نیست و همه باید تلاش کنیم، همه خانواده سینمای ایران، کنار هم و بدون خودخواهی."

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه