English

کوروش زارعی در پاسخ به موج عنوان کرد؛

استفاده از برند حوزه هنری اخلاقی نیست/بچه های مسجد از دهه هفتاد برند حوزه هنری انقلاب اسلامی است

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از استفاده ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد از عنوان یک جشنواره قدیمی حوزه هنری انتقاد کرد.

استفاده از برند حوزه هنری اخلاقی نیست/بچه های مسجد از دهه هفتاد برند حوزه هنری انقلاب اسلامی است

در حاشیه نشست خبری پانزدهمین جشنواره تئاتر بومی تیرنگ، کوروش زارعی در پاسخ به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج در خصوص  شباهت بین نام جشنواره مردمی تئاتر بچه‌های مسجد حوزه هنری و جشنواره جدیدالتاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد وزارت ارشاد گفت: من از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم چرا که جشنواره و فعالیت های بچه های مسجد برند حوزه هنری انقلاب اسلامی است و پیشینه آن به دهه هفتاد و زمان مدیریت حجت الاسلام زم بر می گردد.

وی افزود: ما یازده دوره جشنواره برگزار کردیم و به دلیل تغییرات مدیریتی مدتی در آن وقفه افتاد که پس از آنکه من مسئولیت این بخش را پذیرفتم با توجه به تاثیرات و اهمیت این جشنواره آن را احیا کردم که به خوبی به خاطر دارم در ملاقاتی که سال گذشته حجت الاسلام ارباب سلیمانی که مدیریت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشتند که به رغم تلاش ما برای داشتن یک جشنواره منسجم موفق نبودیم اما شما چگونه و به سرعت یک جشنواره را احیا کرده اید که پاسخ دادم این تخصص و تجربه ما است که در این راه به کارمان آمده است.

زارعی تاکید کرد: همانطور که همه می دانند برند جشنواره های فجر در اختیار وزارت ارشاد است و این درست نیست که کس دیگری آن را استفاده کند، استفاده از برند حوزه هنری هم کار غیر اخلاقی بوده و بهتر بود که دست کم به ما اطلاع می دادند اما به هر حال من برادرانه به دوستانمان در ارشاد توصیه می کنم که این عنوان را بردارند و عنوان دیگری را انتخاب کنند.

وی افزود: ما به دنبال توسعه جشنواره مردمی بچه های مسجد در حوزه های مختلفی نظیر نقالی و پرده خوانی و حوزه های تجسمی هم هستیم که احتمالا از سال آینده اجرا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه