English

تئاتر شهر در غم از دست دادن آقای بازیگر به سوگ نشست

اجرای پایانی آثار نمایشی در تئاتر شهر روز جمعه 26 مرداد ماه به استاد عزت الله انتظامی، آقای بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تقدیم شد.

تئاتر شهر در غم از دست دادن آقای بازیگر به سوگ نشست

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر در حالی روز جمعه 26 مرداد ماه به اجراهای خود پایان دادند که گروه‌ها و هنرمندان این آثار نمایشی اجرای خود را به زنده یاد عزت الله انتظامی(آقای بازیگر)، بازیگر تئاتر، سینما کشورمان تقدیم کردند.

طی روزهای گذشته نمایش‌های خسیس به کارگردانی مریم کاظمی در تالار اصلی، ریچارد سوم اجرا نمی‌شود به کارگردانی روح الله جعفری در تالار چهارسو، خداحافظ باغ آلبالوی من به کارگردانی سارا مخاوات در تالار سایه، سس توت فرنگی به کارگردانی مهدی پاشایی در تالار قشقایی و گزارش وضع هوا به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار قشقایی روی صحنه بودند.

بر اساس این گزارش، مجموعه تئاتر شهر روزهای اول تا هفتم شهریور ماه میزبان گروه های شرکت کننده در هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی خواهند بود. این در حالی است که برنامههای جدید تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه