English

عصبانیت شدید پرویز پرستویی از برخورد نکردن با اختلال‌گران

پرویز پرستویی با تاکید بر این که همه ما مدیون خون شهدا هستیم گفت: اگر هر روز یاد این عزیزان را به یاد آوریم دیگر با اختلاس‌گران و دزدان بیت المال برخورد جدی خواهیم کرد.

عصبانیت شدید پرویز پرستویی از برخورد نکردن با اختلال‌گران

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز پرستویی با انتشار تصویری در اینستاگرامش از چند رزمنده غواص، نوشت: به خداوندی خدا همه ما مدیون قطره قطره خون های ریخته شده این عزیزانیم. اگر هرروز این عزیزان رو بیاد بیاوریم و یادمان باشد که چه امنیتی رو برای ما ایجاد کردند، بی توقع. اونوقت با قاطعیت تمام ریشه این اختلاس گران و دزدانی که هرروز بیت المال را به جیب میزنند و راست راست میگردند و آقازاده هاشان در آن سوی مرزها به ریش ملت شریف ایران می خندند برخورد بشه کلی از مشکلات این مملکت حل خواهد شد.

چرا ما باید هرروز شاهد دزدی و اختلاس های کلان افرادی باشیم که قرار بوده از حقوق مردم دفاع کنند؟ چرابا قاطعیت با این شیادان برخورد نمیشه؟ امروزه روز دیگه از سارقان معمولی که از بد روزگار، فقر وبدبختی، دست به سرقت میزدند خبری نیست، آنچه میبینیم و میشنویم کسانی سارق و کلاهبردارو اختلاس گر هستند که قرار بوده ،حافظ منافع مردم و بیت المال باشند.

در این وانفسا که تحریم و تورم و ...این تنگناهارا بوجود آورده و مردم به سختی و مشقت و شرمندگی از خانواده هاشان روزگار می گذرانند

دیگر تحمل این افراد از خدا بی خبر سخت و طاقت فرسا و غیر قابل گذشت است.

یادمان باشد ما همیشه به همین مردم شریف و ستمدیده نیازمندیم، شهر شده پر از شکوه و شکایت و اعتراض، مگر این مردم چه میخواهند جز آرامش و رفاه. آن هم مردمی که همیشه ودر همه حال دلشان برای مملکتشان تپیده ومی تپد. بیایید مردم را دریابیم. این مردم ستون های اصلی این سرزمین هستند.

پست پرویز پرستویی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه