English

اکران فیلم سینمایی آن سوی ابرها لغو شد

اکران فیلم سینمایی آن سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی که قرار بود از امروز آغاز شود، به دلیل آماده نشدن نسخه دوبله این فیلم در آخرین لحظات لغو شد.

اکران فیلم سینمایی آن سوی ابرها لغو شد

به گزارش خبرگزاری موج،  اکران فیلم سینمایی آن سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی که قرار بود از امروز (چهارشنبه دوم اسفند) آغاز شود، در آخرین لحظات لغو شد.

در پی لغو اکران فیلم سینمایی آن سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی، شورای صنفی نمایش تصمیم به اکران فیلم سینمایی مادری به کارگردانی رقیه توکلی گرفت.

پخش‌کننده این فیلم، آماده نشدن نسخه دوبله این فیلم را دلیل به تعویق افتادن اکران اعلام کرد و گفت: این فیلم تا پایان سال 96 اکران نمی‌شود.

شایان ذکر است؛ در این فیلم بازیگرانی چون نازنین بیاتی، هانیه توسلی، هومن سیدی، ملیسا ذاکری،‌ مریم بوبانی، آنا زارع، سجاد اسماعیلی و... ایفای نقش می‌کنند.

داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق‌ خود را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است. آن‌ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه ...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه