English

اجراهای جدید نمایش شرقی غمگین از ۶ اسفند آغاز می شود

اجراهای جدید نمایش شرقی غمگین به کارگردانی سعید زارعی از تاریخ ششم اسفند، دوباره روی صحنه خواهد رفت.

اجراهای جدید نمایش شرقی غمگین از 6 اسفند آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، اجراهای تازه نمایش شرقی غمگین به کارگردانی سعید زارعی و نویسندگی سجاد افشاریان  از تاریخ ۶ اسفند ماه به مدت بیست شب با تغییر ساعت از ۱۸ به ۲۰:۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهد شد. دور دوم این نمایش از تاریخ ۳ دی ماه در پردیس تئاتر شهزاد آغاز شد و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه داشت.

این نمایش تاکنون میزبان بیش از بیست هزار مخاطب در مجموع اجراهای خود بوده است و پیش فروش اینترنتی بلیت های این نمایش از طریق سایت های بلیت فروشی آغاز شده است که البته امکان خرید حضوری بلیت هم برای مخاطبان این نمایش فراهم است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده این نمایش فقط تا تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد. قرار است که این نمایش اجراهایی در شهرستان هایی همانند شیراز، رشت، مشهد و... داشته باشد که اخبار آن به زودی اعلام خواهد شد.

نویسندگی این نمایش بر عهده سجاد افشاریان است و او در مقام بازیگر  به همراه هومن شاهی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

عوامل اصلی این نمایش عبارتند از نویسنده: سجاد افشاریان، کارگردان: سعید زارعی، مدیر اجرا: آیناز موسایی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریزی: محمود حسینی، طراح صحنه: مصطفی مرادیان، طراح صدا و موسیقی: آرش والی، ساخت دکور و طراح نور: مسعود رنجبر شیرازی، طراح و آنونس و ویدئو: علی زندیه، طراح و گرافیک: رضا چاووشی، مدیران صحنه: سپیده شاه بیگ، محمد حسین افتتاحی، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیرخان، عکس: گلدیس نمازیان، آرمین مقدم، مهدی سادیگی، نوید غفاری، روابط عمومی: امیرقالیچی، مشاور رسانه‌ای و مدیر مطبوعاتی: سام بهشتی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه