English

«کیسی افلک» بدلیل اتهام جنسی از مراسم اسکار حذف شد

نام «کیسی افلک» بازیگر برنده اسکار از فهرست دعوت‌شدگان به مراسم اسکار 2018 خط خورد.

«کیسی افلک» بدلیل اتهام جنسی از مراسم اسکار حذف شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ورایتی، «کیسی افلک» که در چند وقت اخیر چندین اتهام جنسی در هالیوود علیه او مطرح شده، به عنوان میهمان در مراسم پایانی نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار حضور ندارد.

«کیسی افلک» که سال گذشته برای بازی در فیلم «منچستر کنار دریا» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد اسکار شد، طبق سنت آکادمی باید به عنوان یکی از اعطاکنندگان جوایز امسال به مراسم دعوت می‌شد اما به سبب حواشی‌ای که درباره این بازیگر آمریکایی ایجاد شده، مسئولان آکادمی اسکار ترجیح دادند نام او را از فهرست دعوت‌شدگان به مراسم اسکار پیش رو حذف کنند.

مراسم اسکار 2017

این بازیگر بردنده اسکار در سال 2010 فیلمی به عنوان «من هنوز اینجا هستم» را کارگردانی کرد اما پس از پایان فیلم و پیش از اکران، «آماندا وایت» تهیه‌کننده این فیلم و «مگدالنا گورکا» مدیر فیلم‌بردای شکایتی علیه وی به اتهام سوء‌استفاده جنسی مطرح کردند.

«کیسی افلک» اولین چهره‌ سرشناس دنیای سرگرمی نیست که در یک سال گذشته با اتهامات آزار و اذیت جنسی روبه‌رو شده است. ابتدا رسوایی اخلاقی «هاروی واینستاین» ‌ تهیه‌کننده پرنفوذ هالیوودی بود که آغازگر جنبش بزرگی در آمریکا و دیگر کشورهای جهان شد و این موضوع تاکنون دامن چهره‌های شاخص دیگری چون «داستین هافمن»، «کوین اسپیسی»، «وودی آلن»، «لوئیس سی‌کی»، «چارل رُز» و هنرمندان و نویسندگان دیگری را گرفته است.

مراسم اعطای جوایز نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز چهارم مارس 2018 (۱۳ اسفندماه) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه