English

کاتالوگ سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توزیع شد

کاتالوگ سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در روز نخست این جشنواره منتشر و توزیع شد.

کاتالوگ سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج، کاتالوگ سی ‌و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در روز نخست این جشنواره در میان علاقه‌مندان تئاتر و خبرنگاران این حوزه منتشر و توزیع شد.

در کاتالوگ این دوره با توجه به نشانه‌گذاری‌هایی که هر گروه به نمایش خود داده است، برنامه نمایش‌ها و کاتالوگ جشنواره آیکون‌گذاری شده است و نمایش‌هایی که تمایلی به این نشانه‌گذاری نداشتند در آن دسته‌بندی قرار نگرفته‌اند.

«تئاتر معیار»، «تئاتر آیینی»، «تئاتر ترکیبی»، «تئاتر بدن»، «تئاتر مستند» و «تئاتر موزیکال» آیکون‌های منظور شده در این دوره هستند.

 سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

پیام سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام سید محمدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی و متن درخواست فرهاد مهندس‌پور از علی رفیعی برای نگارش پیام جشنواره و متن پیام کارگردان کشورمان نیز در این کاتالوگ منتشر شده است. در ادامه اسامی هیات‌های انتخاب و داوری نمایش‌های صحنه‌ای آمده و به معرفی آثار بخش مرور تئاتر ایران(در بخش مسابقه‌های سه‌گانه و غیر از آن) پرداخته شده است. معرفی نمایش‌های مهمان(در بخش مسابقه‌های سه‌گانه و غیر از آن) بخش دیگری از کاتالوگ را به خود اختصاص داده است. همچنین بخش تئاتر ملل به معرفی آثار خارجی راه‌ یافته به جشنواره و کارگردانان آنها پرداخته است.

خلاصه نمایش‌های خارج از صحنه و معرفی کارگردانان آثار و اسامی هیات انتخاب و داوری این بخش، قسمت دیگری از کاتالوگ را به خود اختصاص داده است. جشنواره فجر استانی و همچنین معرفی آثار بخش تمرین-اجرا (Try Out) بخش دیگری از کاتالوگ را تشکیل داده است.

در پایان این کتابچه زمان و مکان کارگاه‌های آموزشی، پنل‌ها و رزیدنسی‌ها به همراه معرفی استادان آمده است. در پایان کاتالوگ، اسامی برگزیدگان جایزه ادبیات نمایشی و معرفی بخش عکس، بخش پوستر و هویت بصری، اسامی پیشکسوتانی که قرار است در این دوره برای آنها بزرگداشتی برگزار شود به همراه معرفی تماشاخانه‌های خصوصی که در بخش بعلاوه فجر با این جشنواره همکاری کرده اند، آمده است. جدول برنامه تئاتر فجر ۳۶، اختتامیه این کاتالوگ دو زبانه(فارسی-انگلیسی) است که در ۲۹۶ صفحه منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه