English

کنسرت گروه موسیقی سایه سار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود

گروه موسیقی سایه سار به سرپرستی و آهنگسازی حسین سلیمانی سوم اسفند سال جاری تازه ترین کنسرت خود را در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می کند.

کنسرت گروه موسیقی سایه سار در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، گروه موسیقی سایه سار به سرپرستی و آهنگسازی حسین سلیمانی و خوانندگی مصطفی حسینی ساعت ۲۰ روز پنجشنبه سوم اسفند سال جاری تازه ترین کنسرت خود را با عنوان «صوفی ابن‌الوقت باشد ای رفیق» در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می کند.

این برنامه که به صورت موسیقی تلفیقی و بر مبنای موسیقی دستگاهی ایران آهنگ‌سازی و تنظیم شده در دو قسمت روی اشعاری از مولانا جلال‌الدین بلخی و شاه نعمت‌الله ولی در فضای بیات اصفهان، دشتی و دستگاه نوا اجرا خواهد شد.

در این اجرا نوازندگانی چون حسین سلیمانی، مصطفی رستمی، کامیار لطفی، آنارام زهرائی، کاوه وزیری، شایان کریمی و سینا آذرآباد با سازهای کمانچه، درامز، دف و دایره، تار، گیتاربیس، سینتی‌سایزر و ویولنسل به هنرنمایی خواهند پرداخت.

 گروه موسیقی «سایه‌سار» تاکنون کنسرت‌هایی در فرهنگ‌سراهای ارسباران، نیاوران، برج آزادی، تالار رودکی، حوزه هنری و تالار وحدت داشته است.

از این گروه تاکنون سه آلبوم به آهنگسازی حسین سلیمانی با نام‌های «نگاه آشنا» با صدای بهنام نوری، «روزهای خوب» با صدای امیر رفعتی و ثمین قربانی و «چل‌چله» با صدای مصطفی حسینی و نوشین طافی منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه