English

از ٣ دی ماه؛

نمایش خشم و هیاهو در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود

نمایش خشم و هیاهو اثری به نویسندگی و کارگردانی مهرداد رایانی مخصوص از ٣ دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

نمایش خشم و هیاهو در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش خشم و هیاهو اثری به نویسندگی و کارگردانی مهرداد رایانی مخصوص و تهیه کنندگی محمدعلی کیانی است که از ٣ دی ماه با بازی هانیه توسلی، امیرحسین رستمی و علی سرابی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. پوستر این نمایش با طرحی از فواد تجلی رونمایی شده است.

«خشم و هیاهو» ١٧ سال قبل در قالب گروه تئاتر تجربه در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه رفته بود و در هجدهمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است. مهرداد رایانی مخصوص این بار با ترکیبی جدید از بازیگران و در فضایی متفاوت‌تر، از دی ماه این نمایش را در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه خواهد برد.

نمایش «خشم و هیاهو» محصول شرکت «تندیس نقره ای» است که در فضایی اجتماعی زندگی سه زندانی محکوم به اعدام را روایت می کند که از سرگذشت خود می گویند.

عوامل نمایش «خشم و هیاهو» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهرداد رایانی مخصوص، تهیه کننده: محمدعلی کیانی، مجری طرح: مجتبی پیری، طراح صحنه و لباس: سپیده نظری پور، دستیار اول کارگردان: رحیم بهبودی فر، طراح چهره پردازی: محسن ملکی، آهنگساز: بهرنگ قدرتی، مدیر تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر مالی: نسترن شفیعی، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه