English

چاپ سوم کتاب چهره‌های موسیقی منتشر شد

چاپ سوم کتاب چهره‌های موسیقی اثر شاپور بهروزی توسط انتشارات کتابسرا راهی بازار نشر شد.

چاپ سوم کتاب چهره‌های موسیقی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، کتاب چهره‌های موسیقی با تالیف و گردآوری شاپور بهروزی به تازگی توسط انتشارات کتابسرا به چاپ سوم رسیده است.

چاپ‌های اول و دوم این کتاب سال‌ها پیش منتشر شده و مربوط به سال‌های دهه ۶۰ می شوند و نسخه‌های اولین چاپ این کتاب در سال ۶۷ به بازار نشر آمدند. چاپ دوم کتاب هم ۵ سال بعد منتشر شد. برای سومین نوبت چاپ این کتاب، افزوده‌ها و ویرایش جدیدی  توسط علیرضا میرعلینقی روی کتاب اضافه و اعمال شده است.

این کتاب سرگذشت تمام موسیقی‌دان‌های ایران را از ابتدا تا روزگار معاصر در بر می‌گیرد. تاسیس رادیو، تعریف موسیقی سنتی و مقامی، معرفی نوازنده‌ها و سرایندگان موسیقی و همچنین خوانندگان از جمله مطالبی است که در این کتاب گردآوری شده اند.

چاپ سوم این کتاب با ۷۳۴ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۵۵ هزار تومان راهی بازار نشر شده است.

کتاب دیگری که در حوزه موسیقی ایران توسط این ناشر به چاپ رسیده و بین آثار چاپ اولی قرار دارد، «عمری از عشق نوشتن» است که سروده‌های فضل الله توکل را در بر می‌گیرد. توکل برای بسیاری از ترانه‌ها و تصنیف‌های قدیمی موسیقی ایران شعر سروده است. کتاب مورد نظر ۱۴۰ قطعه را از وی به همراه نام خواننده‌های اجراکننده شان شامل می شود.

کتاب پیش رو توسط پاشا پاشایی شاگردِ فضل الله توکل گردآوری و تدوین شده است.

این کتاب با ۱۲۴ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۰ هزار تومان به چاپ رسیده است.

همچنین کتاب «آواز پری‌ها» شامل خاطرات و اتفاقات مربوط به زندگی حرفه‌ای پری زنگنه به قلم وی، به تازگی توسط این ناشر در قالب ۲۸۵ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان چاپ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه