English

صداگذاری فیلم سینمایی «ماهورا» به نیمه رسید

به گفته آرش قاسمی صداگذار سینما، تاکنون ۵۰ درصد از کارهای صداگذاری «ماهورا» به پایان رسیده است.

صداگذاری فیلم سینمایی «ماهورا» به نیمه رسید

به گزارش خبرگزاری موج، آرش قاسمی صداگذار سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول صداگذاری ۲ اثر سینمایی هستم که ۵۰ درصد از کار صداگذاری یکی از آنها با عنوان «ماهورا» به کارگردانی رضا زرگرنژاد به پایان رسیده است و گروه در تلاش هستند که این فیلم را به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانند. این را هم باید اضافه کنم که این فیلم درباره روزهای اول جنگ عراق و ایران است اما در کنار این موضوع یک داستان عاشقانه نیز دارد.

وی افزود: به تازگی نیز با فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب قرارداد بسته ام و کار صداگذاری حدود ۱۰ روز دیگر آغاز می شود. این فیلم در صد سال پیش روایت می شود و نگاه دیگری به قصه «داش آکل» دارد و جوانمردی ایرانیان را به تصویر می‌کشد.

صداگذاری «اولین امضا برای رعنا»

قاسمی با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: چندی پیش نیز کار صداگذاری «اولین امضا برای رعنا» به کارگردانی علی ژکان را به پایان بردم و در حال حاضر مشغول انجام کارهای میکس آن هستم که فکر می کنم این بخش از کار نیز تا حدود یک هفته دیگر به پایان می رسد.

وی در پایان اظهار کرد: چندی پیش هم صداگذاری یک انیمیشن ۱۶ دقیقه ای با عنوان «چشم انداز خالی» به کارگردانی علی زارع قنات نوی را انجام دادم که به نظرم اثر بسیار خوبی است ضمن اینکه محمدرضا علیقلی موسیقی متن این اثر را ساخته است. بعد از آن هم صداگذاری مستند «سربازخانه» ساخته هادی معصوم دوست را انجام دادم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه