English

چهاردهمین جلد «نقد کتاب کودک و نوجوان» منتشرشد

چهاردهمین شماره فصلنامه «نقد کتاب کودک و نوجوان» از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شد.

چهاردهمین جلد «نقد کتاب کودک و نوجوان» منتشرشد

به گزارش خبرگزاری موج، در این شماره ۲۲ مقاله در بخش‌های مختلفی همچون نقد داستان‌های تالیفی، نقد داستان‌های ترجمه،‌ نقد شعر، نقد کتاب درسی، نقد پیش از چاپ و ... ارائه شده است.

سیدعلی کاشفی خوانساری، سردبیر فصلنامه در سرمقاله این شماره با عنوان «ادبیات نوجوان در آستانه تحولی دیگر» ضمن بررسی سیر تاریخی ادبیات نوجوان در ایران در نسبت با تحولات فکری و اجتماعی، به فاصله‌ گرفتن هرچه بیشتر ادبیات نوجوانان از دنیای ادبیات کودک و کتاب‌های کودکان اشاره کرده است.

در چهاردهمین شماره فصلنامه «نقد کتاب کودک و نوجوان» کتاب‌هایی از شهلا انتظاریان، محمدرضا بایرامی، کمال بهروزکیا، هدی حدادی، راجندر کمار، رضی هیرمندی و ... مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

در مقالات این شماره فصلنامه حجت‌الاسلام دکتر مهدی فردوسی بر کتاب جنجال‌آفرین «لک‌لکی در کار نیست» نوشته روبی هریس، نقد روش‌شناسانه‌ای ارائه کرده است.

از دیگر نویسندگان نشریه می‌توان از زهرا احمدی، رفیع افتخار، روح‌الله مهدی پورعمرانی، یحیی علوی فرد، انسیه موسویان و... نام برد.

چهاردهمین شماره فصلنامه «نقد کتاب کودک و نوجوان» به مدیرمسئولی مجید غلامی جلیسه و در ۲۸۰ صفحه به قیمت ۱۰هزار تومان منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه