English

نگار از مرز ۱ میلیارد و سیصد میلیون گذشت

فیلم سینمایی «نگار» در میان آثار اجتماعی توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند و «تابستان داغ» نیز با حضور در رتبه چهارم جدول هفتگی مخاطبان را راضی نگه داشته است.

نگار از مرز 1 میلیارد و سیصد میلیون گذشت

به گزارش خبرگزاری موج، با آغاز دهه اول محرم مانند سال های گذشته با افت فروش در گیشه سینماها مواجه هستیم البته اجرای طرح بلیت نیم بها سینماها کمک شایانی به تشویق مخاطب به دیدن آثار سینمایی درسالن ها خواهد کرد.

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «نگار» با اقبال خوبی مواجه شده و هم اینک در تهران به مرز 1 میلیارد رسیده است و فروش آن 975 میلیون تومان است و در شهرستان فروش فیلم 400 میلیون تومان است که در کل فروش فیلم به رقم 1میلیارد و 357 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» در تهران با فروش 360 میلیون تومان مواجه شد. این فیلم در طرح نیم بهاء اکران خود را آغاز کرد. و در شهرستان 12سالن فیلم در اختیار دارد و به فروش 90میلیون تومان رسیده که در کل فروش فیلم 450 میلیون تومان است.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت: فیلم «اکسیدان» به فروش 10 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید.

بنابراین گزارش ،براساس سیستم مکانیزه فروش فیلم «من و شارمین» به رقم 614 میلیون و 264هزار تومان ، فیلم «تابستان داغ» به فروش 983 میلیون و 701 هزار تومان، فیلم «سارا وآیدا» به فروش2 میلیارد و 457 هزار و 849 هزار تومان ، فیلم «ساعت 5 عصر» به فروش 8 میلیارد و 939 میلیون و 399 هزار تومان ، «نهنگ عنبر» به فروش 20میلیارد و 834 میلیون و 461هزار تومان و فیلم «بیست و یک روز بعد» به فروش 1 میلیاردو 116 میلیون و 460 هزار تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه