English

برگزاری کارگاه پژوهش مشارکتی ویژه نابینایان در کتابخانه ملی

در قالب پنجمین کارگاه از سلسله کارگاه‏‌های «فن‏اوری‌های مرتبط با مطالعه و پژوهش ویژه افراد با آسیب بینایی»، دومین دوره از مبحث «پژوهش مشارکتی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در فضای مجازی» برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه پژوهش مشارکتی ویژه نابینایان در کتابخانه ملی

به گزارش خبرگزاری موج، در قالب پنجمین کارگاه از سلسله کارگاه‏‌های «فن‏‌آوری‌های مرتبط با مطالعه و پژوهش ویژه افراد با آسیب بینایی»، دومین دوره از مبحث «پژوهش مشارکتی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در فضای مجازی» را با تدریس سید مهدی صادقی نژاد، حسین عبدالملکی و امید هاشمی، پنج شنبه 23 شهریورماه جاری، از ساعت 9 تا 13 در بخش نابینایان کتابخانه ملی و به طور رایگان برگزار می‌کند.

در این کارگاه در ادامه مباحث کارگاه قبل، «راهکارهای مشارکت نابینایان در کارهای پژوهشی با افراد بینا و فناوری‏های مرتبط به آن» آموزش داده شده و پس از بررسی به اشتراک گذاری اطلاعات در سایت‌های پژوهشی داخلی و خارجی برای نابینایان، به آموزش‌های کاربردی در زمینه رفتارهای غیرکلامی افراد با آسیب بینایی در قالب «تعامل اجتماعی، نابینایان و پژوهش مشارکتی» پرداخته می‌‏شود.

پس از پایان دوره، به شرکت کنندگان گواهی علمی معتبر از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی اعطاء می‏‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه، با شماره  81623231-021 تماس حاصل فرمایند.

آدرس محل برگزاری: تهران، بزرگراه شهید حقانی، (غرب به شرق)، بعد از ایستگاه متروحقانی، بلوار کتابخانه ملی، کتابخانه ملی، اداره کل اطلاع رسانی، بخش نابینایان.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه