English

رونمایی مجموعه شعر «شکوفه‌هاى شبانگاه» با محوریت مسائل روز منطقه و جهان

کتاب «شکوفه‌هاى شبانگاه» شامل سروده‌هاى آیینى محمدمهدى عبداللهى با محوریت مسائل روز منطقه و جهان اسلام و ماهیت ضد تروریسم که در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبرى سروده شده با حضور اساتید پیشکسوت شعر آیینى رونمایى خواهد شد.

رونمایی مجموعه شعر «شکوفه‌هاى شبانگاه» با محوریت مسائل روز منطقه و جهان

به گزارش خبرگزاری موج، به مناسبت روز مبارزه با تروریسم، شب شعر مدافعان حرم یادمان شهید «محسن حججى» به همراه رونمایى از مجموعه شعر آیینى «شکوفه‌هاى شبانگاه» سروده محمدمهدى عبداللهى، مداح و شاعر ولایى و انقلابى برگزار مى‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام سیدعبدالله حسینى، حسین اسرافیلى، مصطفى محدثى خراسانى، رضا اسماعیلى، عباس براتى پور، محمدحسین انصارى نژاد، کامران شرفشاهى، یدالله قائم پناه، میلاد عرفان‌پور، آسیه رحمانى، فاطمه بیرانوند، سعیده اصلاحى، ملیحه رجایى و ...حضور و شعرخوانى خواهند داشت.

اجرای این برنامه برعهده سید کمال هاشم‌زاده خواهد بود.

در این مراسم از کتاب «شکوفه‌هاى شبانگاه» سروده‌هاى آیینى محمدمهدى عبداللهى با محوریت مسائل روز منطقه و جهان اسلام و ماهیت ضد تروریسم که در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبرى سروده شده است با حضور اساتید پیشکسوت شعر آیینى رونمایى خواهد شد.

این مراسم سه شنبه ٧شهریور ماه ٩٦ از ساعت ١٧:٣٠ در سعادت آباد، بالاتر از میدان شهید تهرانى مقدم(کاج)، انتهاى شهید عبقرى دوم، پارک شقایق، سراى محله سعادت آباد برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه