English

راست گفتار در گفتگو با موج:

پیش تولید سریال «شوهر آهو خانم»به زودی آغاز می شود

پیش تولید سریال«شوهر آهو خانم»که برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود پس از دریافت پروانه ساخت آغاز خواهد شد

پیش تولید سریال «شوهر آهو خانم»به زودی آغاز می شود

کاظم راست گفتار کارگردان سینما درباره سریال «شوهر آهو خانم» که قرار است آن را برای شبکه نمایش خانگی تهیه کند به خبرنگار خبرگزاری موج گفت:روند نگارش فیلمنامه سریال رو به اتمام است و درخواست پروانه ساخت را هم به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده ایم که منتظریم به زودی این پروانه صادر شود.

وی افزود:در صورت صدور پروانه ساخت حدود چهار هفته دیگر پیش تولید این کار را آغاز خواهیم کرد که پروژه ای طولانی است و بیش از یک سال طول خواهد کشید.

راست گفتار درباره بازیگرانی که در این کار حضور خواهند یافت گفت:داستان شخصیت های زیادی دارد و به طبع کار پربازیگری خواهد بود.در انتخاب بازیگر هم ترکیبی از بازیگران مطرح و هنرمندان تئاتری را مد نظر داریم اما هنوز حضور کسی در این پروژه قطعی نیست.

راست گفتار تصریح کرد:با توجه به برآورد اولیه این سریال بیش از سی قسمت خواهد بود و امیدوارم مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.

شوهر آهو خانم  کتابی اثر علی محمد افغانی است که نخستین اثر نویسنده ی آن محسوب می‌شود و با استقبال بی نظیری در بازار کتاب ایران رو به رو شد. انتشار این رمان حجیم در سال ۱۳۴۰ حادثه‌ای مهم در بازار کتاب و ادبیات داستانی ایران بود.

داستان در سال ۱۳۱۳ در کرمانشاه رخ می‌دهد و درون مایه اصلی داستان با واقعیّت اسف بار زندگی زنان در لایه‌های پائینی جامعه در آن سالها ارتباطی نزدیک دارد و در نکوهش چند همسری است. در این رمان مناسبات خانوادگی و ضوابط احساسی و عاطفی مرتبط بدان بازنمایی شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه