English

حبیب اسماعیلی در گفت و گو با موج

«اکسیدان»در روز اول به سانس فوق العاده رسید

پخش کننده فیلم «اکسیدان» از استقبال بالای مردم در اولین روز اکران این فیلم ابراز رضایت کرد.

«اکسیدان»در روز اول به سانس فوق العاده رسید

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر تولید و پخش رسانه فیلمسازان که این روزها فیلم«اکسیدان»به تهیه کنندگی منوچهر محمدی را بر پرده دارد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت:امروز روز اول اکران این فیلم است و شکر خدا با استقبال خیلی خوبی از سوی مخاطبین مواجه هستیم.

وی افزود:درخواست تبلیغ تلویزیونی از رسانه ملی داشته ایم اما هنوز جوابی در این زمینه به ما نداده اند.ضمن اینکه به جز اخبار منتشر شده در زمینه فیلم در فضای مجازی، عملا تبلیغات چندانی برای فیلم انجام نداده ایم اما استقبال بالا در همین روز اول نشان داده که مردم فیلم ها را پیدا می کنند و در حال حاضر تمامی سینماهای نمایش دهنده این فیلم برای آن سانس فوق العاده در نظر گرفته اند.

اسماعیلی درپایان در مورد تحریم این فیلم گفت:این مساله چندان هم مهم نیست چون سینماهایی که فیلم پر فروش را نمایش ندهند خود ضرر خواهند کرد.

در خلاصه داستان «اکسیدان» به قلم حامد محمدی آمده است: اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا اینهمه دردسر دارد، اصلا عاشق نمی شد.

جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقانی، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علی استادی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه