English

محمد بحرانی «هزار داستان» را اجرا می‌کند

ویژه‌برنامه عیدانه «هزار داستان» با اجرای محمد بحرانی با یک روز تاخیر امشب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

محمد بحرانی «هزار داستان» را اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، هزاردستان قرار بود شب گذشته (جمعه ۱۹ خرداد ماه) به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور صداپیشه جناب خان پخش شود اما به دلیل همراهی با خانواده‌ شهدای حادثه‌ تروریستی تهران، با یک روز تاخیر پخش می‌شود.

این برنامه امشب (شنبه ۲۰ خرداد ماه) با اجرای محمد بحرانی روایتگر سه داستان در شبکه نسیم خواهد بود.

برنامه‌ تلویزیونی «هزار داستان» هر شب در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای هنرمندان مختلف و سوژه‌ها و داستان‌های مختلف به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

بحرانی صداپیشه عروسک‌هایی همچون ببعی و آقای همساده در مجموعه «کلاه قرمزی» و جناب خان در برنامه «خندوانه» در این برنامه به گفت‌وگو با «بی‌بی حاضر امیدواری» می‌پردازد که یک عروسک‌ساز ۹۱ ساله، مادربزرگ ایرانی است که مانند پدر ژپتو با عروسک‌هایی که خلق می‌کند حرف می‌زند و با یک دنیا احساس به آنها جان می‌بخشد. احمد اخوان کوهنورد ۸۴ ساله که عشق حیرت‌انگیزش همچون فرهاد سال‌ها او را مقیم کوهستان کرده است داستان دیگر است و در نهایت گفت‌وگو با محسن شریفیان نوازنده نی‌انبان و سرپرست گروه لیان و اجرای فوق‌العاده این گروه که با سازها و آواهای خود چون غواصانی چیره‌دست دل را به اعماق خلیج فارس خواهند برد، برنامه‌های این قسمت از «هزار داستان» است.

برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی فواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ۸ و ۳۵ و ‏‎۱۳ و ۳۰ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه