English

روزنامه‌ها به استقبال سالگرد ارتحال امام (ره) رفتند

درحالیکه برخی از روزنامه‌ها امروز شنبه (۱۳ خرداد ماه) به دلیل تعطیلات رسمی پیش رو، منتشر نشده‌اند، اغلب روزنامه‌های منتشر شده نیز به ۱۴ خردادماه که سالروز ارتحال امام خمینی(ره) است، پرداخته‌اند.

روزنامه‌ها به استقبال سالگرد ارتحال امام (ره) رفتند

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه «ایران» مطلبی را با تیتر «میثاق ملی با آموزگار امید و انقلاب» را انتخاب کرده و به مراسم بیستوهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرده که قرار است یکشنبه (۱۴ خرداد ماه) در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شود.

این روزنامه همچنین مطالب ویژه‌ای را درباره مقام امام راحل منتشر کرده است.

تصویر یک این روزنامه نیز به پرتره‌ای از چهره امام (ره) اختصاص داده شده است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر نخست «امام ضد تحجر» را انتخاب کرده و به مراسم سالگرد امام خمینی (ره) که فردا ساعت ۱۸ تا ۲۰ در حرم مطهر امام برگزار می‌شود، اشاره کرده است.

روزنامه «جام جم» تیتر یک «عهد ناگسستنی با امام و رهبری» را برگزیده و به بیست وهشتمین مراسم ارتحال امام خمینی اشاره دارد. این روزنامه همچنین تصویر یک خود را به عکسی از امام خمینی اختصاص داده و پس زمینه تصویر نیز جمعیت زیادی از مردم را نشان می‌دهد.

روزنامه «کیهان» تیتر یک «پرچمی را که تو برافراشتی هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت» را برگزیده و به برگزاری بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی وحضور پرشور مردم اشاره کرده است.

همچنین این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از امام خمینی اختصاص داده که دست‌شان را به حالت قنوت بالا گرفته‌اند و در پس زمینه مشکی تصویر شمعی روشن هم دیده می‌شود.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تیتر نخست «حرم امام خمینی در ماه میهمانی خدا میزبان عاشقان روح‌الله» را انتخاب کرده و به مراسم فردا که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در حرم مطهر امام برگزار می‌شود، پرداخته است.

روزنامه «خراسان» عکس نخست خود را به جمعیت عزادار مردم برای امام خمینی (ره) اختصاص داده و مطلبی را با تیتر «ما را داغی است که بر دل مانده است» منتشر کرده است.

روزنامه «همشهری» نیز در شماره امروز خود، ویژه‌نامه‌ای را برای ارتحال امام خمینی با عنوان «ویژه‌نامه ارتحال پیر جماران» منتشر کرده است.

روزنامه «اطلاعات» هم مطلبی با تیتر «دعوت از مردم برای حضور گسترده در آیین سالگرد ارتحال امام» را منتشر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه