English

حمید حامی:

کنسرت‌های پاپ و پاپ - کلاسیک در تالار وحدت اجرا نمی‌شوند

«دیگر هیچ اجرای پاپ و پاپ - کلاسیک در تالار وحدت روی صحنه نخواهد رفت.»

کنسرت‌های پاپ و پاپ - کلاسیک در تالار وحدت اجرا نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی کنسرت، این مطلب را حمید حامی - خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو» - در نخستین کنسرت بهاره خود در تالار وحدت اعلام کرد و گفت: این آخرین کنسرت من در تالار وحدت است و طبق اعلام مسئولان این مجموعه، دیگر هیچ اجرای پاپ و پاپ - کلاسیک در این سالن روی صحنه نخواهد رفت و دیگر من هم اجازه اجرا در تالار وحدت را ندارم.

حامی شامگاه ۲۴ اردیبهشت‌ماه با قطعه «لیلای من کو» نخستین کنسرت بهاره خود را در تهران روی صحنه برد و در همان ابتدای کنسرت روبه حاضران اظهار کرد: آخرین‌بار در سال ۸۹ بود که افتخار حضور بزرگ‌مردی از عالم سینما را در سالن اجرای برنامه‌ام داشتم و امشب خوشحالم که حضور استاد سیروس الوند را در سالن اعلام کنم و این‌که چقدر این اتفاق برای من خوشایند است.

فقط نگاه می‌کنم، گل مینا و غزل، لالایی، احساس، خواب سیاه و گلایه‌ای نمی‌کنم، قطعات بعدی این کنسرت بودند که حامی آن‌ها را اجرا کرد. او در حالی که هنگام اجرای قطعه «گل مینا» اشک از چشمانش جاری شده بود، گفت: گل مینا را برای مادرم خواندم و به او تقدیم کردم. مادرم به دلایلی امشب در کنسرت من نیست، ولی جایش خالی است.

حامی در ادامه با دعوت از «مهدی محمدی» (از خواننده‌های کلاسیک) که وقتی حامی مشکل حنجره داشت، به بازیابی صدا و روحیه این خواننده کمک کرد، از او خواست که قطعه‌ای را برای حاضران در سالن اجرا کند و این خواننده نیز تک‌آهنگ «ستاره» را اجرا کرد.

حامی با اجرای قطعه «سوگند» از آهنگساز این اثر - ستار اورکی - و بابک صحرایی که در سالن حضور داشتند، تشکر کرد. بخش دوم این کنسرت با اجرای قطعاتی مانند «حرف عاشقونه»، «دیوونگی»، «زمستون»، «شوق تنهایی» و ... ادامه پیدا کرد و اجرای قطعه پرطرفدار «دلم گرفت» از ساخته‌های ماندگار استاد بابک بیات، با همخوانی حاضران در سالن و پخش تصاویری از فیلم «سام و نرگس» همراه شد. حامی بخش ‌ایی از این اثر را نیز بدون موزیک اجرا کرد.

او همچنین خواننده برگزیده مسترکلاس‌هایش را نیز در این کنسرت معرفی و اضافه کرد: اردلان سردار شهید، خواننده برگزیده مسترکلاس‌های موسیقی من است که صدا و قابلیت‌های بالایی دارد و امیدوارم هرچه زودتر به خواسته‌هایش در موسیقی برسد.

حامی تک قطعه‌ای را هم با علیرضا میرآقا به‌صورت دو صدایی خواند.

رضا تاجبخش، سرپرستی ارکستر حامی را در این کنسرت برعهده داشت و علاوه بر این به‌عنوان نوازنده پیانو نیز در این کنسرت به هنرنمایی پرداخت.

محمدرضا عقیلی نیز قطعات این کنسرت را تنظیم کرده بود. رضا لمعانی، علیرضا میراقا، شهرام افتخاری، کیوان فرشیدنیا، ترانه پوریوسف، صالح کیوان، تینا جامه‌گرمی، دانیال جورابچی، سانوا عندلیبی، نوید شعبان‌زاده، بهرنگ معتمدی و... نوازنده‌های ارکستر حامی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه