English

مستند «رویای ایرانی» در لندن اکران شد

مستند «رویای ایرانی» در کانون توحید لندن اکران شد.

مستند «رویای ایرانی» در لندن اکران شد

به گزارش خبرگزاری موج، کانون توحید لندن در ادامه برنامه های فرهنگی و هنری خود که روزهای شنبه هر هفته برگزار می شود، شنبه 26 فروردین ماه اقدام به اکران مستند «رویای ایرانی» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی رضوانی کرد.

شروع اکران این فیلم با پخش تیزر فیلم های «عمار» که زیرنویس انگلیسی دارند از جمله «یتیم خانه ایران»، «کوثر»، «هنگامه» و ... همراه بود که به مدت ٢٠ دقیقه برای تماشاگران نمایش داده شد و بعد از آن اکران مستند «رویای ایرانی» برگزار شد.

به گفته مسئولان این اکران در لندن، دلیل انتخاب این مستند برای نمایش، مناسب بودن موضوع آن با اتفاقات اخیر از جمله ریاست جمهوری ترامپ و ایجاد موج اسلام هراسی و ایران هراسی بوده است چراکه این مستند نه از زبان یک شخص ایرانی بلکه از زبان یک آمریکایی به همنوعان خود و دیگر مردم جهان می گوید: ایران آن طور که می گویند نیست.

نه تنها قشر مسلمان شیعه بلکه مسلمان سنی، پاکستانی، انگلیسی های مسلمان شده و انگلیسی های غیرمسلمان و فرانسوی ها برای مشاهده این مستند به کانون توحید لندن آمده بودند.

نمایش مستند «رویای ایرانی» سومین برنامه اکران کانون توحید لندن بود و بر این اساس در نخستین برنامه، مستند «معبر» در ایام اربعین سال گذشته و در دومین برنامه، مستند «بهمن ۶۰» برای مخاطبان نمایش داده شد.

این مرکز همچنین برنامه هایی در سطح اتحادیه انجمن اسلامی اروپا در حال انجام دارد تا در سطح گسترده تری در اروپا این مستند و سایر مستندهای «عمار» که به انگلیسی ترجمه شده اند به نمایش گذاشته شوند.

دیگر برنامه های این مرکز اکران مستند «کوثر» با موضوع سوریه است و همچنین برنامه ریزی های لازم برای نمایش فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه