English

سهم بریجز در توفیق مرد آهنین

هفته پیش جف بریجز معروف ادعا کرد در تدوین قصه قسمت اول «آیرون من» یکی از فیلم های کمیک استریپی موفق و پرطرفدار سالهای اخیر دنیا سهم داشته و راهنمایی هایی را در این زمینه به جان فاورو کارگردان و رابرت داونی جونیور ایفاگر رل اصلی ارائه داده است.

سهم بریجز در توفیق مرد آهنین
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه بانی فیلم، هفته پیش جف بریجز معروف ادعا کرد در تدوین قصه قسمت اول «آیرون من» یکی از فیلم های کمیک استریپی موفق و پرطرفدار سالهای اخیر دنیا سهم داشته و راهنمایی هایی را در این زمینه به جان فاورو کارگردان و رابرت داونی جونیور ایفاگر رل اصلی ارائه داده و به واقع در بازنویسی بخشی از سناریوی ورسیون سینمایی این داستان مشهور کمیک بوکی سهیم بوده است.
سهم بریجز در توفیق مرد آهنین
بریجز برنده اسکار بهترین بازیگر مرد سال 2009 به نشریه هالیوود ریپورتر گفت: قرار بود فیلمبرداری را شروع کنیم ولی یک روز قبل از کلید زدن فیلم یکی از مقام های مارول که کمپانی تهیه کننده کمیک بوک های «مرد آهنین» و فیلم های ساخته شده پیرامون آن است، زنگ زد و گفت سناریو خوب از آب در نیامده است. من نیز که نقش آدم بد قصه را در «ایرون من یک» برعهده داشتم، مسایلی را به فاورو و داونی جونیور پیشنهاد و عنوان کردم و همان ها رعایت و اجرا و ماجرا جمع شد و فیلم به موفقیت رسید.
به رغم اظهارات فوق و حتی در صورت صحیح شمردن آن «ایرون من» از زمان به راه افتادنش (سال ۲۰۰۸) پیش از آن که به بریجز خدمتی کرده باشد، محل احیای رابرت داونی جونیور بوده که به یک دوره نزولی 10 ساله پا گذاشته و کمرنگ شده بود و مشکلات زندگی خصوصی و برخی اعتیادها وی را از قله بازیگری که در اواسط دهه 1990 به آن نزدیک شد، دور کرده بود. موفقیت تجاری زیاد «مرد آهنین» ساخت قسمت های دوم و سوم آن و همچنین حضور این کاراکتر با بازی داونی جونیور در نسخه های «کاپیتان آمه ریکا» و «اتحادیه عدالت» را موجب شد و داونی جونیور را به بالاترین درجاتش در هنر سینما از منظر اقتصادی رساند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه