English

برپایی نمایشگاه نقاشی «وارث » در فرهنگسرای اشراق از ۱۹ اسفند

فرهنگسرای اشراق از روز پنج‌شنبه 19 اسفند به مدت یک هفته از ساعت 9 الی 19 با عنوان وارث در نگارخانه آفرینش، میزبان نمایشگاهی از نقاشی‌های اساتید سیدمحمد عمادی و محمد مرادی به همراهی هنرجویان است.

برپایی نمایشگاه نقاشی «وارث » در فرهنگسرای اشراق از 19 اسفند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای اشراق، این اساتید خالق آثار نقاشی با تکنیک رنگ روغن هستند.

سیدمحمد عمادی و محمد مرادی در کارنامه خود نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی تاکنون برپا داشته‌اند. در سال جاری همانند سال‌های گذشته این اساتید بنا دارند که نمایشگاه گروهی را به نام وارث با موضوع انسان، حیوان و منظره به سبک رئال و با تکنیک رنگ روغن در معرض دید علاقه‌مندان قرار ‌دهند.

به گفته اساتید آتلیه نقاشی ایران، معمولا خالق آثار هنری وارث اثرش است، زیرا در خلق اثر تمامی عواطف و احساسات خود را به کار می‌برد و انتخاب این نام برای نمایشگاه نیز به همین علت بوده. 

لازم به ذکر است در این نمایشگاه سه تابلوی نفیس و ارزشمند که از آثار مشترک اساتید آتلیه نقاشی ایران است، جهت فروش برای کمک به بیماران سرطانی به نمایش گذاشته شده است. لذا از خیرین بزرگوار برای بازدید دعوت ویژه به‌عمل می‌آید. 

خاطرنشان می‌سازد، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی: فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه