English

افتتاحیه معنوی جشنواره حسنات

ملایی:جشنواره حسنات را با میثاق با شهدا که مصداق بارز احسان و نیکوکاری هستند آغاز می‌کنیم

حسین ملایی، رئیس جشنواره حسنات اصفهان در آئین افتتاحیه معنوی گفت: ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را نیز با میثاق با شهدا که مصداق بارز احسان و نیکوکاری هستند آغاز می‌کنیم.

ملایی:جشنواره حسنات را با میثاق با شهدا که مصداق بارز احسان و نیکوکاری هستند آغاز می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آئین افتتاحیه معنوی ششمین دوره از جشنواره حسنات ساعتی پیش با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

حسین ملایی، رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در این آئین ضمن خوش آمدگویی به حاضران در این مراسم گفت: طبق سنت هر ساله ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات را نیز با میثاق با شهدا که مصداق بارز احسان و نیکوکاری هستند آغاز می‌کنیم. توجه به راه شهدا و بزرگان و علما همواره چراغ راه همه مردم و مسئولان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اصفهان همواره سرآمد شهرهای کشور در همه حوزه‌ها بوده است، ایثار، شهادت، علم و مدیریت فرماندهان اصفهان همواره زبان زد همه مردم کشور بوده و امروز ما به این افتخارات می‌بالیم.

در این آئین گروه مارش نظامی با نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران زنگ افتتاحیه معنوی این جشنواره را نواختند و در ادامه مدعوین با حضور بر سر مزار آیت الله طاهری،استاد پرورش، شهید خرازی و دیگر شهدای 8 سال دفاع مقدس به ایشان ادای احترام کرده و در آخرین بخش نیز شش نهال به مناسبت ششمین سال برگزاری جشنواره حسنات در گلستان شهدا غرس شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه