English

پایان یک جشنواره دانش‌آموزی با نمایش ۲۰ فیلم برتر

دبیر نهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی «بینش» گفت: این جشنواره با نمایش ۲۰ فیلم برتر در آیین اختتامیه به پایان می‌رسد.

پایان یک جشنواره دانش‌آموزی با نمایش ۲۰ فیلم برتر

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر نهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی «بینش» گفت: اختتامیه نهمین دوره این جشنواره که قدیمی‌ترین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی کشور است، جمعه ۲۹ بهمن ماه در سالن همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: ۱۰۳ فیلم از مدارس شهر تهران به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در دو بخش داستانی و مستند به رقابت می‌پردازند و همچنین نکته قابل توجه اینکه مدارس پسرانه و دخترانه در مقاطع مختلف در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در آیین پایانی جشنواره برگزیدگان بخش‌های بهترین فیلم داستانی و مستند از نگاه داوران، بهترین فیلم از نگاه دانش‌آموزان، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین، بهترین صدابرداری، بهترین پوستر، بهترین ایده، بهترین فیلمبرداری، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران معرفی خواهند شد.

بهزادیان اهداف این جشنواره را کشف استعدادها، کسب مهارت و تجربه، آشنایی با هنر جذاب و چند بعدی سینما و سواد رسانه‌ای، تقویت بنیان خانواده‌، تبلور ایده و خلاقیت، امید آفرینی و تربیت هنرمندان متعهد در دو بخش داستانی و مستند عنوان کرد و گفت: در مراسم اختتامیه ۲۰ فیلم برتر از نگاه داوران هم به نمایش درمی‌آید.

در این جشنواره رضا بهزادیان (پژوهشگر و فعال فرهنگی) دبیری نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی بینش را بر عهده دارد و گروهی متشکل از پیمان شریعتی (بازیگر سینما و تئاتر)، مهدی فرد قادری (فیلمساز)، علی اکبر زین العابدین (نویسنده) ، سیاوش مفیدی (بازیگر) ، سید جواد یوسف بیک (منتقد سینما) ،افسانه زمانی (کارگردان تئاتر)، رحمان حاصلی ( تهیه کننده و کارگردان )،مجید سانکهن (منتقد و فعال فرهنگی) مشاوران این جشنواره هستند.

مراسم اختتامیه از ساعت ۲:۳۰ تا ۱۷ عصر جمعه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه