English

مدیرکل زندانهای استان اعلام کرد؛

کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس

مدیرکل زندان‌های فارس رهاورد برگزاری ۱۶ جشن گلریزان در این استان را کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد اعلام کرد.

کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندانهای استان فارس گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستانهای تابعه استان برگزار شد که در این جشنها، خیران کمک های خود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت نمودند.

رییس ستاد دیه استان افزود: در نتیجه این جشنها که با حضور و استقبال ارزشمند جامعه خیرین و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندانهای فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندانهای استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف نمود و اظهار کرد: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک افزون بر ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانیهای عزیز در جریان باشند، کمک های ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده که رقمی ناچیز اما بسیار با برکت خواهد بود، میتواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم ساخته و این پویش برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فهیم، نوع دوست و فرهنگساز استان برای آزاید تمامی زندانیان جرائم غیر عمد، بیادگار خواهد گذاشت.

مدیر کل زندانهای فارس همچنین از کمک های پرسنل زندانهای استان برای آزادی زندانیان غیر عمد هم خبر داد و گفت: در قالب پویش سهم من چهل و همچنین جشنهای گلریزان، بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک اخذ شده که مبین همراهی عزیزان خصوصا سربازان وظیفه و همکاران یگان در این راستاست.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمکهای مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده های بی پناه آنان است.افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه