English

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز اعلام کرد؛

هفت‌حوض نی‌ریز؛ جاذبه جدید گردشگری فارس

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز از استقبال مسافران نوروزی و کوهنوردان و سنگ‌نوردان سراسر کشور از جاذبه طبیعی هفت حوض در این شهرستان خبر داد.

هفت‌حوض نی‌ریز؛ جاذبه جدید گردشگری فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حمیدرضا هادی امروز، ۱۲ فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از اماکن گردشگری نی‌ریز گفت: هفت‌حوض نام یکی از جاذبه‌ای طبیعی در شهرستان نی‌ریز است که به دلیل بکر بودن به مقصد جدیدی برای گردشگران تبدیل‌شده است.

 مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان نی‌ریز افزود: این جاذبه کاملاً طبیعی که پس از بارش رحمت الهی جان تازه‌ای یافته چشم هر بیننده و گردشگری را به خود محصور کرده است.

هادی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز هرساله به دنبال گشودن دریچه جدیدی به روی گردشگران و معرفی مقاصد متفاوتی است افزود: امسال جاذبه طبیعی هفت‌حوض که در مسیر آبراهه خود هفت‌حوض طبیعی را در دل خود ای داده، منظره‌های بسیار زیبا را برای گردشگران به وجود آورده و پذیرای این عزیزان است.

او افزود: این جاذبه طبیعی در ضلع غربی آبشار تارم بلندترین فصلی خاورمیانه قرار گرفته که این روزها یکی از مقاصد اصلی گردشگری نی‌ریز محسوب می‌شود و کوهنوردان و سنگ‌نوردانی از سراسر کشور برای دیدن و پیمودن مسیر این جاذبه زیبا به نی‌ریز سفر کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه