English

جانشین فرمانده انتظامی شیراز خبر داد؛

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از شناسایی و دستگیری یک نفر اراذل و اوباش مسلح در این شهرستان خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش مسلح در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ عبدالرضا ضربت، در این مورد اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشاهده کردند که دو نفر با سلاح گرم (کلت کمری) و سلاح سرد (قمه) در حال درگیری با متصدّی یک باب مغازه و تخریب اجناس داخل مغازه می باشند.

وی افزود: بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند که در این هنگام دو نفر اراذل و اوباش مسلح به سمت مأموران حمله ور می شوند.

سرهنگ ضربت گفت: پس از اخطارهای مأموران پلیس مبنی بر تسلیم شدن اراذل و اوباش و عدم توجه آنان، در نهایت مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت آنان شلیک و یکی از اراذل و اوباش از ناحیه پا مجروح و دستگیر می شود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه وضعیت اراذل و اوباش مجروح شده رضایت بخش اعلام شده است، گفت: یکی دیگر از اراذل و اوباش از صحنه متواری شد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد. 

وی با اشاره به اینکه در این راستا یک قبضه سلاح گرم (کلت کمری) به همراه ۷ فشنگ مربوطه کشف و پرونده مقدماتی تشکیل شد، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطع و قانونی مأموران انتظامی مواجه می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه