English

امام جمعه موقت شیراز:

شرکت در انتخابات واجب و قدم مردم برای شرکت در انتخابات عبادت است

امام جمعه موقت شیراز با تصریح بر اینکه حفظ نظام از نماز هم واجب‌تر است، اظهار داشت: هر قدمی که برای انتخابات برداشته شود، عبادت است و از واجبات است.

شرکت در انتخابات واجب و قدم مردم برای شرکت در انتخابات عبادت است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: باید محکم بایستیم، شرکت در انتخابات واجب و قدم مردم برای شرکت در انتخابات عبادت است و رهبر معظم انقلاب هم در چند روز گذشته در خصوص انتخابات و لزوم شرکت در آن به مطالب بسیار مهمی اشاره کرده و فرمودند که عزت، شوکت، استقلال و امنیت ما در گرو انتخابات است.

او اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در رابطه به این انتخابات ۲ چیز را خواسته‌اند که دنبال کنیم، یکی حضور پرشور و دیگری انتخاب اصلح و بنابراین باید بکوشیم تا افراد اصلح و خوب روانه مجلس شوند.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات باید منویات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهیم، گفت: فردای انتخابات هم باید رقبا، تبدیل به رفقا شوند،اختلافات را کنار بگذارند زیرا امروز مملکت نیاز به وحدت دارد.

رضوی اردکانی گفت: اینکه امام راحل فرمودند حفظ نظام از نماز واجب تر است یعنی اگر نظام ساقط شود نمازی هم نخواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه چندین مشکل در کشور وجود دارد که در کشورهای دیگر هم مشکلاتی وجود دارد، افزود: یکی از این مشکلات گرانفروشی و مبارزه با آن در تعزیزات حکومتی است.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: شرکت‌هایی هستند که کارهای خدماتی را بسیار گران به مردم ارائه می‌دهند. در برخی از اقلام و کالاهاً قیمت‌ها به میزان دو برابر گران‌تر شده است در صورتی که مواد اولیه آن‌ها مگر چقدر گران‌تر شده است. تعزیرات چرا به سراغ گرانفروشان در اصناف مختلفی نظیر آش فروشی، کله پاچه فروشی، تعمیرات و مکانیکی‌ها و... نمی‌رود.

وی با بیان اینکه استان فارس رتبه دوم موقوفات را در کشور داراست، بیان کرد: میلیارد‌ها تومان درآمد موقوفات است، حراج به موقوفات این استان نزنید و خرج طلاب حوزه همین فارس شود. 

رضوی اردکانی از استاندار فارس و دستگاه‌های قضایی استان خواست تا نظارت و رسیدگی به موقوفات فارس شود و خواستار بازرسی متدین و قوی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه