English

رئیس کل دادگستری فارس:

تبلیغات در روز پنج‌شنبه، مصداق تبلیغات غیرقانونی است/برخورد با مرتکبان برابر قانون

رئیس کل دادگستری فارس با بیان این نکته که طبق قانون ۲۴ ساعت پیش از روز رأی‌گیری تبلیغات ممنوع است، تصریح کرد: تبلیغات در روز پنج‌شنبه مصداق تبلیغات غیرقانونی است و با مرتکبان برابر قانون برخورد می‌شود.

تبلیغات در روز پنج‌شنبه، مصداق تبلیغات غیرقانونی است/برخورد با مرتکبان برابر قانون
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، در‌ جلسه هماهنگی مسئولان قضایی فارس که روسا و دادستان‌های ۵۰ حوزه قضایی استان به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با تأکید بر اجرای دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص انتخابات گفت: در روز‌های پیش‌رو فعالیت‌های تبلیغاتی طرفداران کاندیدا به حداکثر خواهد رسید و این شور و هیجان انتخاباتی نباید دلیلی برای تخطی از قانون قرار گیرد.

وی با بیان این نکته طبق قانون ۲۴ ساعت پیش از روز رأی‌گیری تبلیغات ممنوع است، تصریح کرد: تبلیغات در روز پنج‌شنبه مصداق تبلیغات غیرقانونی است و با مرتکبان برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری فارس با تشریح کانال‌های ارتباطی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی با مرکز استان به صورت لحظه‌ای افزود: اخبار و اطلاعات رویداد‌های تمامی حوزه‌های قضایی و شهرستان‌های استان توسط کارگروه ارتباطی در حوزه ریاست مرکز استان دریافت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه در برخی از حوزه‌های انتخابیه به‌منظور نظارت قضایی معاونین دادگستری استان حضور میدانی خواهند داشت، گفت: معاونین حاضر در حوزه‌های انتخابیه جهت اتخاذ تصمیم قضایی جهت برخورد با هرگونه اخلال در روند برگزاری سالم انتخابات تام‌الاختیار هستند.

وی افزود: تلاش همه مسئولان در رده‌ها و سطوح مختلف برگزاری انتخابات سالم و فراهم ساختن زمینه حداکثری مردم است؛ بنابراین هرگونه اقدام غیرقانونی در جهت برهم خوردن نظم و انضباط و روند اخذ آرا مشمول برخورد قانونی و بی‌اغماض دادستان‌های حوزه‌های قضایی است.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تشریح جزئیات اقدامات دادستان‌های حوزه‌های قضایی در جهت تأمین امنیت کامل در حوزه‌های انتخابیه بر توجیه نیرو‌های ضابط توسط دادستان‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: شرح وظایف ضابطین جز به جز تعیین و ابلاغ شده، اما نظارت دادستان‌ها بر عملکرد صحیح و قانونی ضابطین امری ضروری است.

سیدمصطفی بحرینی هدف اصلی در اعمال نظارت‌های قضایی را صیانت از آرای مردم دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی در اجرای دقیق مقررات با هیچ‌کس تعارفی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه