English

با حضور رییس کل دادگستری استان:

مشکلات حقوقی و قضایی ۱۱۴ نفر از مراجعان‌ در فارس بررسی شد

دیدار فصلی رئیس کل دادگستری فارس با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ملاقات عمومی در حوزه ریاست منجر به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۱۱۴ نفر از مراجعان در "سه شنبه‌های تکریم" در مجموعه قضایی استان فارس شد.

مشکلات حقوقی و قضایی ۱۱۴ نفر از مراجعان‌ در فارس بررسی شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رئیس کل دادگستری استان فارس در سی و هشتمین دیدار عمومی با مراجعان در سال جاری ضمن حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ملاقات چهره به چهره با ۳۲ تن از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان به بررسی درخواست‌های حقوقی و قضایی آنان پرداخت. 

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید بزرگ نیمه شعبان با تأکید بر اینکه جامعه باید دِین خود نسبت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را ادا کند گفت: بخشی از این دِین بزرگ برگردن ما مسئولان است و باید تلاش کنیم زمینه ارائه خدمت به این قشر از جامعه به بهترین و سهل‌ترین شکل ممکن فراهم شود. 

وی دسترسی به مسئولان برای همه اقشار بخصوص خانواده‌های شهدا و ایثارگران را از شمول حق شهروندی آنان دانست و تصریح کرد: نباید مراجعان در راهرو‌های ادارات و پشت درب اتاق مسئولان سرگردان بمانند چرا که اعطای جایگاه به مدیران و مسئولان به منظور خدمت به مردم و تلاش برای رشد و تعالی بیش از پیش جامعه و نظام اسلامی است. 

در ادامه رئیس کل دادگستری استان فارس طبق برنامه ثابت هفتگی در "سه شنبه‌های تکریم" با حضور در حوزه ریاست دادگستری استان نیز به ملاقات با مراجعان پرداخت و ضمن بررسی درخواست‌های ۸۲ نفر از مراجعان زوایای مختلف پرونده‌های قضایی آنان را مورد بررسی قرار داد. 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به این که برخی تقاضا‌های مطرح شده در ملاقات‌های عمومی قابلیت بررسی و پیگیری قضایی دارد گفت: در مواردی که درخواست مطرح شده نیازمند حضور طرفین دعوی دارد در راستای حفظ حقوق طرفین دعوی، موضوع توسط معاونین قضایی و حوزه ریاست به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

گفتنی است در دو دیدار عمومی رئیس کل دادگستری استان فارس با مراجعان در مجموع زمینه ملاقات ۱۱۴ نفر با مسئولان قضایی استان فراهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه